❤️ IKM Uke 16 + 17 ❤️

Herlighet så gøy med hun venninna til mammaen din som er synsk :nailbiting: Hvis du får lagt hu inn her så kan hun tjene godt da flere bruker synske her inne :hilarious: Gratulerer så mye! Pleier det vanligvis å gå på første forsøk til deg eller? :shy:
Ja, jeg elsker mennesker med slike evner :love017 Tusen takk :Heartred Har vært ganske heldige med alle. Jeg må gå tilbake i dagboken min for å sjekke hvor mange forsøk vi har hatt med de andre :shy:

Barn nr 1: klaffet i pp3
Barn nr 2: klaffet i pp1
Barn nr 3: klaffet i pp4. Kjemisk i pp1
Barn nr 4: klaffet i pp1, men måtte ta abort i uke 15
Barn nr 5: klaffet i pp1
Barn nr 6: klaffet i pp2. Kjemisk i pp1

Wow!! Gratulerer! :woot::dance011

Dette gav meg litt håp… Jeg fikk litt blod på papiret i morges, også gav det seg igjen. 11dpo, men på ferie uten flere tester, og fikk blenda i går 10 dpo. Bruker ikke å spotte så mange dager før mensen, men har jo i utgangspunktet lite troa pga kun ett forsøk 2-3 dager før EL. Kan jeg spørre om du har opplevd sånn smertefull strekkfølelse i livmor/lyske-området før du fikk positiv nå? Jeg har ved de tidligere graviditetene fått slike smerter noen dager før positiv, men siden jeg mangler det symptomet nå er jeg litt pessimist. Hehe.
Tusen takk :Heartred Ingen slike smerter nå! Hadde ikke det i forrige svangerskap heller, men har opplevd det i noen av de andre! Håper du også plutselig sitter med positiv test :love017

Ja, jeg elsker mennesker med slike evner :love017 Tusen takk :Heartred Har vært ganske heldige med alle. Jeg må gå tilbake i dagboken min for å sjekke hvor mange forsøk vi har hatt med de andre :shy:

Tusen takk :Heartred Ingen slike smerter nå! Hadde ikke det i forrige svangerskap heller, men har opplevd det i noen av de andre! Håper du også plutselig sitter med positiv test :love017
Aha, gøy at du har opplevd litt av hvert i dine graviditeter! Håper denne graviditeten blir akkurat som dere ønsker, hele veien til termin. :love017

Takk! Jeg håper også, spesielt fordi vi nok ikke blir aktive prøvere videre, for mannen vil ikke prøve aktivt. :rolleyes: Denne gangen var et unntak hvor han ble litt revet med i akten, og samtidig var liiitt mer åpen for et barn nummer tre. Hehe. Han sier at blir det barn nå så går det bra, men vil ikke fortsette å prøve. Føler jeg må respektere det, men håper jo fælt at denne ene gangen så klaffer det. Hvis ikke har jeg meldt meg på noen løp framover, som jeg kan trøste meg med. :happy090

Aha, gøy at du har opplevd litt av hvert i dine graviditeter! Håper denne graviditeten blir akkurat som dere ønsker, hele veien til termin. :love017

Takk! Jeg håper også, spesielt fordi vi nok ikke blir aktive prøvere videre, for mannen vil ikke prøve aktivt. :rolleyes: Denne gangen var et unntak hvor han ble litt revet med i akten, og samtidig var liiitt mer åpen for et barn nummer tre. Hehe. Han sier at blir det barn nå så går det bra, men vil ikke fortsette å prøve. Føler jeg må respektere det, men håper jo fælt at denne ene gangen så klaffer det. Hvis ikke har jeg meldt meg på noen løp framover, som jeg kan trøste meg med. :happy090
Tusen takk :love017

Huff, disse mannfolka altså :arghh: Krysser fingra! Og hvis ikke, så håper jeg virkelig at han blir revet med flere ganger :angelic:

KAN SETTES PÅ GRAVID
11DPO og er visst gravid allikevel :wideyed: Jeg har vært hormonell og ekstra trøtt de siste dagene, og drømt helt syke drømmer. Det er det eneste.

I går kveld hadde jeg litt brunt i utfloden da jeg tørket meg, så tenkte at mensen ville komme snart. Selvom det kun har vært rosa spotting i forkant tidligere. Tok en test i dag bare fordiii, det kunne jo fortsatt være noe selvom jeg ikke hadde noe stort håp :angelic: Så ble ganske overrasket da jeg testet i stad!!

I går satt jeg og snakket med mamma og hennes synske venninne. Mamma er veldig på at jeg snart blir gravid, hun har spurt meg og hintet 2-3 ganger denne uka. I går spurte mamma venninna si «er a gravid?», hvor venninna ikke ville svare, men gjemte seg bak teppet sitt og fniste litt :hilarious:
Gratulerer :love7

Innbiller oss at vi ser antydning til begynnelse av skygge her… dette er så spennende!! Noen som ser noe, eller er det bare vi som vil litt for mye? :laughing002 Blir nok en til i kveld, haha

Vedlegg

• IMG_5203.jpeg
    IMG_5203.jpeg
    970,1 KB · Visninger: 80
Innbiller oss at vi ser antydning til begynnelse av skygge her… dette er så spennende!! Noen som ser noe, eller er det bare vi som vil litt for mye? :laughing002 Blir nok en til i kveld, haha
Det verste er jo at jeg faktisk ser noe der selv om den egentlig ser hvit ut.. så er det liksom noe formørkning der som jeg aldri har fått på alle mine blendahvite tester :hilarious:

Wow! Du har jo pleid å blitt gravid superfort da! Du er heldig som har fått til så tidlig :Heartpink Men så grusomt vondt med abort uke 15 :Heartpink:sorry:

Er drømmer en av dine tidligere tegn på graviditet? Vi har aktivt prøvd å få barn for første gang ever nå i år, kroppen har vært litt rar etter uttak av spiral. Men endelig tror jeg syklusen begynner å komme seg. Har hatt mye rare ting jeg har følt på i dpo-land. Men dette er første runde jeg har notert (allerede fra 2dpo) helt utrolig detaljerte og laaange drømmer, som jeg også husker. (I går natt feks. var den oransje presidenten på besøk i Norge og på en eller måte så var jeg med på middag med han og mange andre, så diskuterte vi, men plutselig så hadde han gjort et sånt unnamanøver triks der han hadde fått inn en stand-in som var han men ikke var han og så annerledes ut, så hadde han selv hoppet ut av vinduet og opp i et helikopter) :facepalm: :bored: …sånn holder det på

Men det kan jo forsåvidt bare være at progesteron-nivået er oppe å går etter eggløsning denne runden :bookworm: For har ellers ingen følelse av graviditet. 8DPO :Heartpink

Last edited:
KAN SETTES PÅ GRAVID
11DPO og er visst gravid allikevel :wideyed: Jeg har vært hormonell og ekstra trøtt de siste dagene, og drømt helt syke drømmer. Det er det eneste.

I går kveld hadde jeg litt brunt i utfloden da jeg tørket meg, så tenkte at mensen ville komme snart. Selvom det kun har vært rosa spotting i forkant tidligere. Tok en test i dag bare fordiii, det kunne jo fortsatt være noe selvom jeg ikke hadde noe stort håp :angelic: Så ble ganske overrasket da jeg testet i stad!!

I går satt jeg og snakket med mamma og hennes synske venninne. Mamma er veldig på at jeg snart blir gravid, hun har spurt meg og hintet 2-3 ganger denne uka. I går spurte mamma venninna si «er a gravid?», hvor venninna ikke ville svare, men gjemte seg bak teppet sitt og fniste litt :hilarious:
Gratulerer :love017

Wow! Du har jo pleid å blitt gravid superfort da! Du er heldig som har fått til så tidlig :Heartpink Men så grusomt vondt med abort uke 15 :Heartpink:sorry:

Er drømmer en av dine tidligere tegn på graviditet? Vi har aktivt prøvd å få barn for første gang ever nå i år, kroppen har vært litt rar etter uttak av spiral. Men endelig tror jeg syklusen begynner å komme seg. Har hatt mye rare ting jeg har følt på i dpo-land. Men dette er første runde jeg har notert (allerede fra 2dpo) helt utrolig detaljerte og laaange drømmer, som jeg også husker. (I går natt feks. var den oransje presidenten på besøk i Norge og på en eller måte så var jeg med på middag med han og mange andre, så diskuterte vi, men plutselig så hadde han gjort et sånt unnamanøver triks der han hadde fått inn en stand-in som var han men ikke var han og så annerledes ut, så hadde han selv hoppet ut av vinduet og opp i et helikopter) :facepalm: :bored: …sånn holder det på

Men det kan jo forsåvidt bare være at progesteron-nivået er oppe å går etter eggløsning denne runden :bookworm: For har ellers ingen følelse av graviditet. 8DPO :Heartpink
Ja, helt utrolig heldig, veldig takknemlig :Heartred

Drømmer har alltid vært en del av sikre symptomer, men opplevde plutselig at disse crazy drømmene kom tilbake i forrige syklus uten å være gravid. Så jeg stoler ikke på drømmene lenger. Har lest dét ang progesteron og drømmer faktisk :) I forrige svangerskap drømte jeg mye om Putin, dessverre! Alle drømmene om han var et mareritt :hilarious: Trump er kanskje litt hyggeligere enn Putin :joyful: Er spent på dine vegne! Hadde vært gøy om drømmer kunne være et av dine tegn også :love017
Tusen takk :Heartred

Tror jeg er 10 dpo i dag og fikk negativ ultratidlig cb digital. Noen som har erfaring med den? Har som regel fått utslag på babyplan vanlig strimmel 9-10 dpo… Selv om det er tidlig er jeg skuffa..:happy090 Jeg som var så fornøyd med at jeg ikke begynte å teste det jeg ville trodd var 7 dpo :laughing001 Jeg kan i teorien være kortere på vei enn jeg tror…. Så kan jo egentlig ikke forvente annet, haha! Ouff. Dpo-land ass. Har en dårlig magefølelse!

9DPO :shifty: Hvis jeg må vente til en dag over IKM som sist, så tror jeg at jeg stryker med :laughing002 Drikker veldig mye fortsatt og sovna på sofaen i går, føler meg veldig gravid og da er det ekstra irriterende å ikke få strek! :smiley-ashamed004 Hvis jeg ikke er gravid så skjønner jeg lite :wacky:

Vedlegg

• IMG_5265.jpeg
    IMG_5265.jpeg
    615,6 KB · Visninger: 71
KAN SETTES PÅ GRAVID

Så artig! Gratulerer!

Tror kroppen min er helt i ulage etter fødselen. Mye mer smerter enn vanlig ved eggløsning, og nå er det andre runde med menssmerter fra eggløsning og til mensen. Venter ikke mensen før til helgen, men fy så vondt. Spottet i går, litt friskt blod i dag. Men det hadde jeg forrige måned og. Av og på til mensen dukket opp, så forventer det samme nå. Vet det bare er tredje prøveperiode, men jeg har aldri brukt så lang tid på å bli gravid før, selv om det har vært kjemiske og aborter, så har det iallefall vært en positiv test annenhver måned. Er motløs og har en magefølelse på at toget har gått, vi kommer ikke til å bli gravid flere ganger. Måtte bare blåse ut litt. Kjæresten mener jeg stresser for mye så gidder ikke å snakke med han om alle tanker og ting som skjer med kroppen. Han skulle bare visst hvor mye jeg tenker og analyserer :bag:

Flere som «frykter» de ryker på en test i morgen? Jeg har ikke hatt mulighet i påsken, men i morgen er jo butikker åpne, og tenk om!? Har ingen tester i hus!

Back
Topp