❤️ IKM Uke 16 + 17 ❤️

Sliter med å sove om nettene fordi jeg er så sinnsykt tørst. Gjør ikke noe annet enn å drikke omtrent, så er så «sikker» på at jeg er gravid (hadde akkurat det samme etter IKM da jeg var gravid). Hadde mensmurring en periode i går også. Testet i dag 8dpo med rfsu tidlig, så da er testekjøret i gang! Var ikke i nærheten av en skygge der, uansett hvor mye godvilje jeg la til :wacky: Tester med vanlig valmed fra i kveld og utover. Så spent!
Åhh dette blir spennende! Da jeg ble gravid første gang (og ikke prøvde å bli gravid engang - fikk jeg den følelsen av å være sikker på at jeg var gravid! Hele kroppen bare sa det. Testet ikke før 4-5 dager over ikm den gang. Men kan være et godt tegn :love2 8dpo her i dag og null gefeels nå hvertfall :duckie

Mine to er 2017 og 2019, så det blir 6-7 års aldersforskjell til en nytt søken. Spent på hvordan det vil gå - om minste vil føle seg alene eller om de to eldste vil inkludere hen. Har absolutt ikke plass til et 4. barn, knapt denne vi prøver på nå:angelic:
Har 2017 og 2020 barn, og er spent på det samme som deg! Jeg håper egentlig på tvillinger :angelic: (mannen gjør absolutt ikke). Da blir det jo garantert en lekekamerat i samme alder.:cool:

Tusen takk :happy093Kjenner meg igjen der ja, med tanke på aldersforskjell. Vi kom ikke på at vi ville ha flere barn før et år siden ca. Og så tok det tid å lage, så da blir det litt aldersforskjell. Godt å høre at du og søsteren din hadde et godt forhold, tross aldersforskjell :Heartred
Ja samma her - pga min kroniske sykdom har vi ikke tenkt tanken før vi plutselig ser at tiden flyr fort og jeg hadde angret meg om vi aldri hadde prøvd på et barn til :Heartpink Tok ut spiral for 5 mnd siden, virker som syklusen først nå er tilbake - så klarte vi kanskje å misse litt på prøvingen nå da :facepalm: menmen flere muligheter

Har 2017 og 2020 barn, og er spent på det samme som deg! Jeg håper egentlig på tvillinger :angelic: (mannen gjør absolutt ikke). Da blir det jo garantert en lekekamerat i samme alder.:cool:
Ja jeg drømmer litt om tvillinger selv så de kunne fått lekekamerater og at jeg slapp å gå mer gravid :playful: …men med sykdommen min hadde jeg nok ikke fått til 2 nyfødte :angelic:

Haha jeg tenker med skrekk på tvillinger.. men både tante og bestemor har tvillinger, så har det i genene:bag:
Jeg ønsker meg også tvillinger :love7 Vi har tvillinger i familien. Mormor mistet tvillinger, tanten min har tvillinger, søsteren min og kusinen på pappa sin side.

Jeg håper også egentlig på tvillinger når det klaffer :happy: Samboer har bare lyst på et barn til, men jeg har så lyst på tre barn til sammen, så da hadde det passet fint med tvillinger :hilarious: Men sjansen for det er vel minimal, så må nok bare overtale han om at tre barn er tingen :hilarious: Har i allefall sagt til han at jeg ikke blir å starte på noe prevensjon igjen etter det klaffer og jeg blir gravid. Ble helt koko av det når jeg gikk på det, kun p-ring som har funket her, og så lenge jeg ammer så kan jeg uansett ikke bruke det, så da er det jo bedre å gå uten :D

Jeg ønsker meg også tvillinger :love7 Vi har tvillinger i familien. Mormor mistet tvillinger, tanten min har tvillinger, søsteren min og kusinen på pappa sin side.
Hadde vært magisk om jeg fikk tvillinger ❤️ Rekker nok ikke flere enn maks et svangerskap... og jeg ønsker meg egentlig to tette. Så å få to på en gang hadde virkelig vært en drøm! Men ingen tvillinger i familien... verken på min eller kjærestens side. Men har jo sluppet to egg noen ganger ifølge gynekologen, så er alltid et lite håp❤️

Hadde vært magisk om jeg fikk tvillinger ❤️ Rekker nok ikke flere enn maks et svangerskap... og jeg ønsker meg egentlig to tette. Så å få to på en gang hadde virkelig vært en drøm! Men ingen tvillinger i familien... verken på min eller kjærestens side. Men har jo sluppet to egg noen ganger ifølge gynekologen, så er alltid et lite håp❤️
Hvor gammel er du?
Jo eldre man er jo større er sjansen. Og venninnen min har ikke noe tvillinger, men fikk to egget. Må bare håpe og Manifistere :Heartred

Må spørre her også;

Kloke damer :-)
Hva ville dere tenkt om disse testene??Venter stadig på positiv EL! Har holdt seg på noe som nærmer seg positivt i flere dager nå.... Var samma "ståa" forrige mnd, og fant aldri noe topp. Antagelig begynte jeg å teste for sent - tror jeg!
Fikk alikevel positiv hcg-test 8 DP(antatt)O, som endte i kjemisk...
Temper ikke, så kan ikke si noe ift det... og jeg ammer min 1åring. Har i månedene føre dette hatt tydelige positive EL-tester.
Any thoughts!?

Vedlegg

• Screenshot_20250419_225910_Gallery.jpg
    Screenshot_20250419_225910_Gallery.jpg
    51,4 KB · Visninger: 42
  • 20250419_070804.jpg
    20250419_070804.jpg
    658,2 KB · Visninger: 41
  • 20250420_115828.jpg
    20250420_115828.jpg
    1,3 MB · Visninger: 40
Må spørre her også;

Kloke damer :-)
Hva ville dere tenkt om disse testene??Venter stadig på positiv EL! Har holdt seg på noe som nærmer seg positivt i flere dager nå.... Var samma "ståa" forrige mnd, og fant aldri noe topp. Antagelig begynte jeg å teste for sent - tror jeg!
Fikk alikevel positiv hcg-test 8 DP(antatt)O, som endte i kjemisk...
Temper ikke, så kan ikke si noe ift det... og jeg ammer min 1åring. Har i månedene føre dette hatt tydelige positive EL-tester.
Any thoughts!?
Mine virker å være sånn som disse flere dager før plutselig topp..:Heartpink Hvilken syklusdag begynte du å teste da?

Jeg fikk EL CD17 og 18 sist, så tenkte vente testing til CD14 denne gang. Men plutselig fikk jeg EL-slim dag 11 så fulgte magefølelsen og så kom positiv test tidligere; CD13.

Jeg å ønsker meg tvillinger, men spørs om den prolaps-opererte ryggen min hadde klart det :bag: Samboer har tvillinger i slekta, men det hjelper vel ikke meg da det er jentene som fører det videre :hilarious:
Uff, prolaps er leit :dead: skjønner bekymringen din da :Heartred

KAN SETTES PÅ GRAVID
11DPO og er visst gravid allikevel :wideyed: Jeg har vært hormonell og ekstra trøtt de siste dagene, og drømt helt syke drømmer. Det er det eneste.

I går kveld hadde jeg litt brunt i utfloden da jeg tørket meg, så tenkte at mensen ville komme snart. Selvom det kun har vært rosa spotting i forkant tidligere. Tok en test i dag bare fordiii, det kunne jo fortsatt være noe selvom jeg ikke hadde noe stort håp :angelic: Så ble ganske overrasket da jeg testet i stad!!

I går satt jeg og snakket med mamma og hennes synske venninne. Mamma er veldig på at jeg snart blir gravid, hun har spurt meg og hintet 2-3 ganger denne uka. I går spurte mamma venninna si «er a gravid?», hvor venninna ikke ville svare, men gjemte seg bak teppet sitt og fniste litt :hilarious:

Vedlegg

• IMG_5033.jpeg
    IMG_5033.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 86
  • IMG_5038.jpeg
    IMG_5038.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 83
KAN SETTES PÅ GRAVID
11DPO og er visst gravid allikevel :wideyed: Jeg har vært hormonell og ekstra trøtt de siste dagene, og drømt helt syke drømmer. Det er det eneste.

I går kveld hadde jeg litt brunt i utfloden da jeg tørket meg, så tenkte at mensen ville komme snart. Selvom det kun har vært rosa spotting i forkant tidligere. Tok en test i dag bare fordiii, det kunne jo fortsatt være noe selvom jeg ikke hadde noe stort håp :angelic: Så ble ganske overrasket da jeg testet i stad!!

I går satt jeg og snakket med mamma og hennes synske venninne. Mamma er veldig på at jeg snart blir gravid, hun har spurt meg og hintet 2-3 ganger denne uka. I går spurte mamma venninna si «er a gravid?», hvor venninna ikke ville svare, men gjemte seg bak teppet sitt og fniste litt :hilarious:
Herlighet så gøy med hun venninna til mammaen din som er synsk :nailbiting: Hvis du får lagt hu inn her så kan hun tjene godt da flere bruker synske her inne :hilarious: Gratulerer så mye! Pleier det vanligvis å gå på første forsøk til deg eller? :shy:

KAN SETTES PÅ GRAVID

Wow!! Gratulerer! :woot::dance011

Dette gav meg litt håp… Jeg fikk litt blod på papiret i morges, også gav det seg igjen. 11dpo, men på ferie uten flere tester, og fikk blenda i går 10 dpo. Bruker ikke å spotte så mange dager før mensen, men har jo i utgangspunktet lite troa pga kun ett forsøk 2-3 dager før EL. Kan jeg spørre om du har opplevd sånn smertefull strekkfølelse i livmor/lyske-området før du fikk positiv nå? Jeg har ved de tidligere graviditetene fått slike smerter noen dager før positiv, men siden jeg mangler det symptomet nå er jeg litt pessimist. Hehe.

Back
Topp