Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
brukte du letrozol denne runden?Da kom endelig TR. Håper de neste uke går kjempe fort frem til EggløsningBestilte masse nye tester fra Babyplan, så fikk med med Fertilitets gel som gratis gave. Blir spennende å teste
![]()
Nei, forrige. Men, kommer ikke til å ta det mere. Jeg får så mye negative bivirkninger av dem. Så legen syntes jeg skal holde meg unna.brukte du letrozol denne runden?![]()
VelkommenAnneS - 36 - b3- pp4 (etter laparoskopi) - el 21/3 -ikm 2/4.
Jeg gir meg visst ikke enda![]()
Åh, men da skjønner jeg. Dette er andre runden min med letrozol men synes jeg fikk mer bivirkninger av den denne gangen. Ble så deprimert og opplåst!! Tror jeg skal ikke ta neste måned dersom det ikke blir positivt denne måneden.Nei, forrige. Men, kommer ikke til å ta det mere. Jeg får så mye negative bivirkninger av dem. Så legen syntes jeg skal holde meg unna.
Jeg også fikk mye mere på runde 2. Hovnet opp i muskler og fikk sterke smerter med betennelse. Og jeg har fortsatt betennelse. Fikk også kjempe angst. Har vært helt grusomt faktisk. Tørre slimhinner var det eneste jeg fikk første gang.Åh, men da skjønner jeg. Dette er andre runden min med letrozol men synes jeg fikk mer bivirkninger av den denne gangen. Ble så deprimert og opplåst!! Tror jeg skal ikke ta neste måned dersom det ikke blir positivt denne måneden.
Jeg venter til fredag, da er jeg på CD13Når tester dere etter el? Er på cd8 idag.
Er cd9 i dag men skal nok vente til el slimet kommer som burde være om noen dagerNår tester dere etter el? Er på cd8 idag.
Tenker jeg starter når slimet økerNår tester dere etter el? Er på cd8 idag.
VelkommenTheac- 33 - B2 - PP3(etter MA) - EL 21/3 - IKM 4/4
Melder meg inn her, klarer nok ikke la vær! Hadde MA i starten av januar og kjenner kroppen og psyken begynner å bli bedre nå, kjenner meg mer som meg selv. Denne runden er det ikke sikkert jeg kommer til å teste etter el. Fokuset på prøvingen ble altoppslukende og tok for mye energi og krefter. Men spennende å følge med her likevel, har jo noen få el tester i skapet, så skal ikke se bort ifra at det går noen få![]()
![]()
VelkommenTrinity85 - B3 - PP2 - EL 26/03 - IKM - 11/04
Koselig å se deg herTheac- 33 - B2 - PP3(etter MA) - EL 21/3 - IKM 4/4
Melder meg inn her, klarer nok ikke la vær! Hadde MA i starten av januar og kjenner kroppen og psyken begynner å bli bedre nå, kjenner meg mer som meg selv. Denne runden er det ikke sikkert jeg kommer til å teste etter el. Fokuset på prøvingen ble altoppslukende og tok for mye energi og krefter. Men spennende å følge med her likevel, har jo noen få el tester i skapet, så skal ikke se bort ifra at det går noen få![]()
![]()
Fikset!Litt oppdatering her:
Cd10 idag og brukt letrozol i 5 dager. Vært innom en sjekk hos gyn og alt så fint ut med slimhinnene og han fant en folikkel på 16mm. Han sa at jeg burde få eggløsning innen tirsdag neste uke og dersom el ikke skjer innen tirsdag så skal jeg sette el sprøyte.
@Maya91 kan endre el til 18/03 hos meg.![]()
TakkVelkommen![]()
Skjønner godt du ikke ønsker at dette skal skje midt i jula! Håper det klaffer denne gangen da, så trenger det ikke bli et tema i det hele tattVurderer om vi skal hoppe over neste pp. Da blir mens termin 2. Januar eller noe sånt, men det blir planlagt keisersnitt på meg i uke 38, da blir det midt oppi romjul etc. Har dessverre sett hvor dårlig sykehus fungerer i jula, så vurderer sterkt å hoppe over den. Om det klaffer nå blir det i starten av desember/slutten av november, og det går fint!