❤️ IKM uke 10 ❤️

Er ikke du 10 dpo i dag? Som sagt var min veeldig svak både 11 og 12 dpo. Jeg har så lyst å ha deg med på forum at jeg holder fast i håpet for oss begge [emoji6]
tror jeg er 11 dpo i dag.... Har jo sååå lyst at d sku klaffe. Men har virkelig i kke troen.. Får no bare vente å se de neste dagene såklart :)
 
tror jeg er 11 dpo i dag.... Har jo sååå lyst at d sku klaffe. Men har virkelig i kke troen.. Får no bare vente å se de neste dagene såklart :)

Greit å være forberedt på tanta, men jeg har et lite håp for deg. Slenger med et bilde av min test 11 dpo. Så vidt man ser noe :) Krysser alt jeg har!

IMG_8172.JPG
 
Hehehe [emoji38] Ja, man begynner jo å lure! Og jeg merker jeg er veldig desperat. Har alltid ønsket meg barn, men har aldri funnet den rette pappaen. Nå er han endelig funnet, og så får vi det fanken ikke til [emoji30] Føler tiden begynner å renne ut. Er 34 år på søndag og har fremdeles ikke blitt gravid for første gang Blir litt tullerusk da [emoji38]

Uff sender en god klem[emoji177] krysser fingrene for at det snart klaffer for dere [emoji4][emoji177]
 
Så ingenting jeg, før noen påpekte at de så antydning til noe. Ser ut som en grå skygge for meg. Men 12 dpo så kom en rosa svaak strek (se bilde). Håper du er like heldig [emoji173]️

Vis vedlegget 247816
ja der skjedde det noe over natten ja! men har virkelig ikke troen altså....
 
Dagens skygge strek. Er nok bare det det er :( får nye tester i måren. Så får se da. Bestilte også noen tidlig tester, så de burde jo få farge ihvertfall om det er noe på gang.
 

Vedlegg

  • PSX_20180308_082239.jpg
    PSX_20180308_082239.jpg
    676,9 KB · Visninger: 69
02B285F1-50D7-4FC6-BF29-8B06EB93AD28.jpeg

5 min

Samme som i går. Jeg tar detta som negativ. Kroppen tuller med meg.
Har ikkje tatt babyplan testen har kun 2 stk og dei viser opp til 4 streker på ein test.
 
Å neei [emoji22][emoji22] Hvordan går det med deg? Kanskje er det siste måned med mensa på ei stund. Nyt litt vin og spekemat mens du kan ;)

Det går greit :) Det jeg syns er verst er at man ikke bare får negativ test og må begynne på nytt, men at man i tilleg får så inn i h**** vondt i tillegg [emoji849] Nå begynner vi på ny runde og håper på å treffe neste gang :) Letrozol fra dag 3-8 og full guffe på aksjene. Han skal teste sin kvalitet 16. Mars, så i slutten av mars vet vi mer om den også [emoji4]
 
Det går greit :) Det jeg syns er verst er at man ikke bare får negativ test og må begynne på nytt, men at man i tilleg får så inn i h**** vondt i tillegg [emoji849] Nå begynner vi på ny runde og håper på å treffe neste gang :) Letrozol fra dag 3-8 og full guffe på aksjene. Han skal teste sin kvalitet 16. Mars, så i slutten av mars vet vi mer om den også [emoji4]

Ja, det skulle ikke vært lov! Syns vi må gjennom nok psykisk [emoji57] Nå skjer det iallefall litt fremover. Godt når en kan prøve nye ting, og får hjelp utenfra. Det holder motivasjonen oppe inn i en ny PP. Jeg krysser alt for deg [emoji173]️ Klem i fleng!
 
Ja, det skulle ikke vært lov! Syns vi må gjennom nok psykisk [emoji57] Nå skjer det iallefall litt fremover. Godt når en kan prøve nye ting, og får hjelp utenfra. Det holder motivasjonen oppe inn i en ny PP. Jeg krysser alt for deg [emoji173]️ Klem i fleng!

Tusen takk, du er jaggu meg god [emoji173]️[emoji257] Gleder meg til å høre hvordan det går med deg fremover! Håper du kommer innom her i ny og ne med en liten oppdatering til oss?
 
Back
Topp