❤️ Graviditetstestene våre Mai 2018 ❤️

10 dpo er også tidlig da [emoji4] og ja, disse 5 ordene kan man bli litt irritert over [emoji23]
Haha ja men samtidig gir de litt håp.. men skjønner liksom ikke helt hvordan det skal gå,har alltid fått tidlige resultater... så er vanskelig å ikke gå rett i svart :(
 
Haha ja men samtidig gir de litt håp.. men skjønner liksom ikke helt hvordan det skal gå,har alltid fått tidlige resultater... så er vanskelig å ikke gå rett i svart :(
Jo, kjenner følelsen veldig godt! Gir også opp 10 dpo om det ikke er antydning til strek, selv om jeg vet at vær graviditet er ulik.
 
Jo, kjenner følelsen veldig godt! Gir også opp 10 dpo om det ikke er antydning til strek, selv om jeg vet at vær graviditet er ulik.
Ikke sant.. prøver å tenke at det er fortsatt håp.. men visste jeg kom til å miste håpet idag om det ikke var antydning.... noe det burde være nå føler jeg...
 
Ikke sant.. prøver å tenke at det er fortsatt håp.. men visste jeg kom til å miste håpet idag om det ikke var antydning.... noe det burde være nå føler jeg...
Og vær negative test er som et slag i tryne [emoji22]
 
Ikke sant.. prøver å tenke at det er fortsatt håp.. men visste jeg kom til å miste håpet idag om det ikke var antydning.... noe det burde være nå føler jeg...
Er selv i pp4 etter MA nå, syns det tar alt for lang tid.
 
Ja virkelig. Hadde så trua på idag... men men... får bruke dagen på å begynne å tro på at det ikke skjer. Kanskje det ikke er så skuffende da....
Skuffelsen er desverre der uansett [emoji57] men håper at egget har festet deg sent, så derfor det ikke ble positiv test idag [emoji4]
 
Jeg har allerede testet 2 ganger i dag[emoji5] burde vært beskyttet mot meg selv..
Image1527664855.124682.jpg
Jeg syns jeg kan skimte noe på den nederste. Men den er tørket og noen timer etter fristen.
 
Jeg har allerede testet 2 ganger i dag[emoji5] burde vært beskyttet mot meg selv.. Vis vedlegget 260348 Jeg syns jeg kan skimte noe på den nederste. Men den er tørket og noen timer etter fristen.
Ser ikke noe :(
Men kanskje den er for svak for bilde..?
Jeg driver med det samme skjønner du..og får ikke fanget streken på bilde... for den er så svak....
 
Ser ikke noe :(
Men kanskje den er for svak for bilde..?
Jeg driver med det samme skjønner du..og får ikke fanget streken på bilde... for den er så svak....

He he he dette er egentlig galskap[emoji23] Ser egentlig ikke noe selv heller, ønskestrek heter det[emoji5] Legg ut bilde da, kan tolke jeg[emoji5]
 
He he he dette er egentlig galskap[emoji23] Ser egentlig ikke noe selv heller, ønskestrek heter det[emoji5] Legg ut bilde da, kan tolke jeg[emoji5]
Ser det jo egentlig ikke. Men er usikker på om streken er der hvor den skal være... på disse testene vet man jo aldri :(
 

Vedlegg

  • 96017703-EE9E-44F9-B087-F7C5F0416ABF.jpeg
    96017703-EE9E-44F9-B087-F7C5F0416ABF.jpeg
    104,5 KB · Visninger: 77
Ser det jo egentlig ikke. Men er usikker på om streken er der hvor den skal være... på disse testene vet man jo aldri :(

Nei, jeg ser ikke noe på den. Kjenner heller ikke disse testene. Foretrekker babyplan sine, jeg kjøpte forøvrig make sure da de var på tilbud på komplett apotek.
 
Singel strek, 8dpo... :sorry: fortsatt tidlig - men det klødde i fingrene etter å teste :)
 

Vedlegg

  • Snapchat-397817743.jpg
    Snapchat-397817743.jpg
    834,8 KB · Visninger: 71
Back
Topp