❤️ August 2018 ❤️

Ja, de gjør visst det, spurte ikke hvorfor men jeg vet det er veldig ulik praksis fra klinikk til klinikk, som med mye annet. Fikk du testdato ut ifra antall dager embryoet var?
Er det Riksen du holder til på?
Jeg vet egentlig ikke får jeg tenker meg om:p bare trodde at man testet før når man dyrket eggene lenger.
Holder til på riksen ja :)

Jeg som ikke skulle teste tidlig da....meeeeeen så fant jeg en billigtest ligge å slenge i en skuff. Riktignok snart utgått, men fortsatt innenfor datostemplingen. Har kjent så mye på murringer siden i går, så da jeg kom over testen klarte jeg ikke å dy meg. Var ikke forberedt på noe som helst egentlig. 4,5 år siden jeg har sett på en positiv test, men tror dere ikke det dukket opp en svak liten rakker på testen?!?!
Er i sjokk egentlig og kjenner at jeg nesten ikke kan tro på det enda....er på RD 6 med 6 dagers blasto.

Vedlegg

• 83833F81-7E92-4606-BD59-A8B5E5791494.jpeg
    83833F81-7E92-4606-BD59-A8B5E5791494.jpeg
    608,7 KB · Visninger: 234
Jeg som ikke skulle teste tidlig da....meeeeeen så fant jeg en billigtest ligge å slenge i en skuff. Riktignok snart utgått, men fortsatt innenfor datostemplingen. Har kjent så mye på murringer siden i går, så da jeg kom over testen klarte jeg ikke å dy meg. Var ikke forberedt på noe som helst egentlig. 4,5 år siden jeg har sett på en positiv test, men tror dere ikke det dukket opp en svak liten rakker på testen?!?!
Er i sjokk egentlig og kjenner at jeg nesten ikke kam tro på det enda....er på RD 6 med 6 dagers blasto.

Gratulerer! :D

(Datostemplingen er jo bare garanti fra produsent. Så lenge den har vært i pakken sin og oppbevart mørkt og tørt og i normal temperatur så er det bare å bruke tester etter dato og. :) )

Gratulerer! :D

(Datostemplingen er jo bare garanti fra produsent. Så lenge den har vært i pakken sin og oppbevart mørkt og tørt og i normal temperatur så er det bare å bruke tester etter dato og. :) )
Takk, jeg er fortsatt i sjokk....
Fortsatt en uke til offisiell testdato, og «alt» kan jo skje frem til uke 12, men en positiv test må jeg se på som en seier i seg selv :)
Nå må den bare holde seg...

Takk, jeg er fortsatt i sjokk....
Fortsatt en uke til offisiell testdato, og «alt» kan jo skje frem til uke 12, men en positiv test må jeg jo se på som en seier i seg selv :)
Nå må den bare holde seg...

Du er gravid, og så skal det vare til mai. :D

Da er vi kommet til aller siste dag i august. :) Nå skal straks september-jentene overta stafettpinnen.

Jeg håper alle rugere skal over på gravid-listen. :Heartred

Er i sjokk egentlig og kjenner at jeg nesten ikke kan tro på det enda....er på RD 6 med 6 dagers blasto.

Åh, gratulerer! Så fin strek!

Og min hcg var 532 på 16 dpo. Fin stigning. Ingen klar indikasjon for tvillinger. :p

Og testdag i dag, så jeg tok ny CBD som viste 2-3. Og skrev til Porsgrunn i Crypho at jeg er gravid. :D

Så fin stigning på deg også[emoji3] Dette må jo bare holde[emoji175]
Haha! Kult at du sjekket begge[emoji16] Det er ikke store forskjellen da, men over median på begge og det er jo bra[emoji7]

Jeg har ikke tatt my CB enda, tenkte å vente til neste uke å håpe at man kanskje får 3+

Gode stigninger tyder på spirer som trives. :) Så får vi vente på UL på fasit på antall. :p

Jeg tok bare CBD i dag siden det var offisiell testdag. :hilarious: Egentlig helt tullete, for jeg visste utfra strimlene i dag, og hcg på mandag at det var for tidlig med 3+. Så. Litt bortkastet? :p De gale har det godt.

Gode stigninger tyder på spirer som trives. :) Så får vi vente på UL på fasit på antall. :p

Jeg tok bare CBD i dag siden det var offisiell testdag. :hilarious: Egentlig helt tullete, for jeg visste utfra strimlene i dag, og hcg på mandag at det var for tidlig med 3+. Så. Litt bortkastet? :p De gale har det godt.

Akkurat det sa sykepleier til meg også. Hcg trengte ikke å bety to, men at det var et godt tegn på overlevelses muligheter[emoji5]

Bortkastet? Nja, det betyr en del å føle seg trygg da[emoji3] Jeg tar fortsatt to strimler hver dag og kan kalle meg testgal. Så absolutt ikke bortkastet[emoji254]

Akkurat det sa sykepleier til meg også. Hcg trengte ikke å bety to, men at det var et godt tegn på overlevelses muligheter[emoji5]

Bortkastet? Nja, det betyr en del å føle seg trygg da[emoji3] Jeg tar fortsatt to strimler hver dag og kan kalle meg testgal. Så absolutt ikke bortkastet[emoji254]

Hihi... Godt at man får forståelse for testing her inne. :)

Jeg har sjekket flere studier nå, og både mine og dine tall havner i kategorien hvor det er 40-60 % sannsynlighet for tvillinger. :)

Gratulerer masse Signy-!! Det der ser veldig lovende ut[emoji846]

Her ble det dessverre negativ test i dag men snakket akkurat med Riksen og jeg får gå rett på nytt ferskforsøk! Det hjelper veldig[emoji846] Planlagt uttak uke 42/43 så da hopper jeg over i Oktobergjengen.

Masse lykke til til resten som skal teste de neste dagene, titter innom og heier på dere videre[emoji1319][emoji846]

Her ble det dessverre negativ test i dag men snakket akkurat med Riksen og jeg får gå rett på nytt ferskforsøk! Det hjelper veldig[emoji846] Planlagt uttak uke 42/43 så da hopper jeg over i Oktobergjengen.

Masse lykke til til resten som skal teste de neste dagene, titter innom og heier på dere videre[emoji1319][emoji846]

Så godt du fikk gå rett på nytt forsøk. Det er jo hvert fall en god nyhet. Utrolig leit og kjedelig at du ikke lykkes nå. Lykke til i oktober! :Heartred

Tusen takk! :)
Det er så uvirkelig! Er så vant til blanke tester, at jeg måtte snu og vende på testen 100 ganger og ta bilder i alle mulige slags vinkler og lys for å forsikre meg om at det virkelig var en strek.
Det var leit at det ble negativt for deg. :(
Godt det ble rett på nytt forsøk, alltid godt å kunne se fremover med en gang :)
Masse lykke til i oktober!

Back
Topp