❤️ August 2018 ❤️

Ble som fryktet. Totalfrys. Fikk ut 12 egg, men var kraftig overstimulert med eggstokker på dobbel størrelse og en del væske i buken så fikk beskjed om at jeg hadde ikke fått satt inn uansett hva antallet hadde vært. Det var jo forventet, men veldig skuffende og tungt likevel. Har jo tidligere fått ut 10 og 15 uten at noe har klart seg til frys så frykten er at det ikke blir noe. Skal dyrkes til blasto så får ikke vite noe før mandag neste uke. Dette var desidert det vondeste uttaket jeg har hatt. Venstre eggstokk var så hoven og høyt oppe at 2 sykepleiere måtte stå å presse ned på magen min. Får bare håpet at det blir noe resultat ut av det til slutt ❤
Så nå begynner ventetiden igjen..

Ble som fryktet. Totalfrys. Fikk ut 12 egg, men var kraftig overstimulert med eggstokker på dobbel størrelse og en del væske i buken så fikk beskjed om at jeg hadde ikke fått satt inn uansett hva antallet hadde vært. Det var jo forventet, men veldig skuffende og tungt likevel. Har jo tidligere fått ut 10 og 15 uten at noe har klart seg til frys så frykten er at det ikke blir noe. Skal dyrkes til blasto så får ikke vite noe før mandag neste uke. Dette var desidert det vondeste uttaket jeg har hatt. Venstre eggstokk var så hoven og høyt oppe at 2 sykepleiere måtte stå å presse ned på magen min. Får bare håpet at det blir noe resultat ut av det til slutt ❤

Ta vare på deg selv. :Heartred Og oppdater oss om eggene dine på mandag. :Heartred

Snakket bare med en sykepleier og hun spurte bare om vi var interessert i en samtale for veien videre. De brukte bare ivf, skulle ønske nå at jeg hadde spurt om ICSI, men litt sent nå[emoji20]
Takk for omtanken[emoji173]️

Masse lykke til i dag[emoji4]

Etter 2 ferske og to fryseforsøk, fikk vi mulighet å ta utvidet sædprøve,
Da viste det seg at det er bare 4 % normale svømmere, resten er med hodefeil og kroosfeil.
Legene anbefalte å ta ICSI neste gang.
I Norge tok vi sædprøve 4 ganger, alt var Ok.
Sjekk mannfolka også!

Da viste det seg at det er bare 4 % normale svømmere, resten er med hodefeil og kroosfeil.
Sjekk mannfolka også!

Vi vurderer å ta neste forsøk i utlandet, kanskje vi kan be om det da. Synes de sjekker så lite her...

Sjekk mannfolka også!

Oi! Så godt at dere fant det ut!
Rart at de finner ut så mye mere utenlands. Masse lykke til på neste forsøk:)

Ja, ble litt overrasket.. stor forskjell fra i morges[emoji4] Men ser bra ut[emoji16] Har allerede googlet.. nå spørs det om det er to[emoji12]
Det blir spennende om du har én eller to der inne. :D

Jeg synes det ser ut som bare én hos meg, men får nok vente på hcg-verdien i morgen før jeg sier noe bombastisk. :p

Artig å se testene deres :D ganske lik mine :)

jeg hadde "skyhøye" HCG-verdier med datra mi, men det var bare en hele veien! På første blodprøve antydet sykepleieren som ringte at hun trudde det kunne være flere :p

jeg hadde "skyhøye" HCG-verdier med datra mi, men det var bare en hele veien! På første blodprøve antydet sykepleieren som ringte at hun trudde det kunne være flere :p

Husker du tallet og antall dpo? :)

Ja, det er ikke til bli helt klok på[emoji4] Vi er jo så ulike.. Blir veldig spennende å se på ultralyd[emoji3]

Tok 5+1 5665 og 5+3 12830 :)

Stilig! Det er akkurat innenfor normalen på babyMED. :p
Screenshot_20180827-220507_Gallery.jpg

Ble som fryktet. Totalfrys. Fikk ut 12 egg, men var kraftig overstimulert med eggstokker på dobbel størrelse og en del væske i buken så fikk beskjed om at jeg hadde ikke fått satt inn uansett hva antallet hadde vært. Det var jo forventet, men veldig skuffende og tungt likevel. Har jo tidligere fått ut 10 og 15 uten at noe har klart seg til frys så frykten er at det ikke blir noe. Skal dyrkes til blasto så får ikke vite noe før mandag neste uke. Dette var desidert det vondeste uttaket jeg har hatt. Venstre eggstokk var så hoven og høyt oppe at 2 sykepleiere måtte stå å presse ned på magen min. Får bare håpet at det blir noe resultat ut av det til slutt [emoji173]

Føler med deg og håper de dyrkes fint! [emoji173]️

Stilig! Det er akkurat innenfor normalen på babyMED. :p
Vis vedlegget 272496

Testet den der jeg å. Var innom en annen side med HCG-verdier med IVF. Der lå vi også i veldig øvrig sikte...

Lurer på å prøve å få til blodprøve denne gangen også. Fikk det forrige gang pga blødning. Men er usikker på om fastlegen min vil gå med på det, for jeg byttet akkurat til en ny... :P

Vi vurderer å ta neste forsøk i utlandet, kanskje vi kan be om det da. Synes de sjekker så lite her...

Jag går gjennom utredning i Russland nå, bare just i case legene her klarer ikke å endre på behandlingen min...
Da måtte jeg ta 15 forskjellige analyser (utvidet infeksjonstest, 3 ultralyder, celleprøver, kardioprøve og genetisk tester) og mannen måtte gå gjennom mange prøver også. Nå venter vi på kromosomprøvе for begge to.

Jag går gjennom utredning i Russland nå, bare just i case legene her klarer ikke å endre på behandlingen min...
Da måtte jeg ta 15 forskjellige analyser (utvidet infeksjonstest, 3 ultralyder, celleprøver, kardioprøve og genetisk tester) og mannen måtte gå gjennom mange prøver også. Nå venter vi på kromosomprøvе for begge to.

Hva koster det i Russland? Jeg har også fått anbefalt Russland:)

Er det noe man må huske på til uttak? [emoji4]

Back
Topp