Eiddwen
Forumet er livet
Det blir vel innsett fredag ja [emoji1319][emoji2]
Så spennende!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir vel innsett fredag ja [emoji1319][emoji2]
Mandag 20. Og onsdag 22? Samme som meg i så fall, har ikke testet enda,tror det er for tidlig for min del. Men om du tok ovitrellen sist lørdag, så kan det være for tidlig enda, men ikke nødvendigvisJeg klarte ikke holde meg, og tok en test i dag.. det ble en svaaak strek :-O Hadde uttak sist mandag og innsett onsdag.. kan det være ovitrelle som slår ut?
Jeg klarte ikke holde meg, og tok en test i dag.. det ble en svaaak strek :-O Hadde uttak sist mandag og innsett onsdag.. kan det være ovitrelle som slår ut?
Hallo! Er litt overveldet av alt dette - vi er i gang med 1. IVF forsøk. Vi har ei jente på 3 år som vi fikk på naturlig måte. Men har prøvd 1,5 år å bli gravide igjen uten hell, så nå har vi søkt hjelp og er i gang med 1. IVF forsøk. Jeg har tatt Progynova tabletter fra syklusdag 19, og nå setter jeg Gonal-F sprøyter. Vet at det kunne komme blødninger under hormonbehandling, men nå tror jeg at jeg har fått mensen (stemmer med syklus), og lurer på om dette er vanlig?? Noen som har erfaring med dette?
Du skulle vel ha en blødning etter Progynova tablettene, har de ikke sagt noe? Hvor mange dager har du tatt sprøyter?
De sa at jeg kunne få en blødning ja, men dette var liksom litt mer enn det jeg så for meg. Begynte på sprøytene på torsdag 23., så dette blir 4. dagen. Skal ringe i morgen tenker jeg.
Du skal nok blø ut hele slimhinnen ja, så du får en fersk og fin slimhinne til innsett.Om du er på sprøytedag 4 nå så hører du nok til september-innsett gruppa.
![]()
Ja, da har vi samme dager for uttak og innsettMandag 20. Og onsdag 22? Samme som meg i så fall, har ikke testet enda,tror det er for tidlig for min del. Men om du tok ovitrellen sist lørdag, så kan det være for tidlig enda, men ikke nødvendigvista en test til i morgen!
Herlighet så spennende!!
Tilhører RiksenJa, da har vi samme dager for uttak og innsetthvor går du? Vet d er tidlig, men er ekstra spent siden det ble satt inn to embryo.. lever virkelig på nåler om dagen
![]()

Tilhører RiksenOm begge har festet seg, er det ikke sånn at man har høyere HCG enn ved kun én?
Veldig spennende det her, og veldig nervepirrende. Vi har snakket om det og bestemt oss for å teste fra torsdag, 11 dpo. Det føles ut som en liten evighet til! Jeg har en del symptomer, men er veldig klar over at det er crinonen som gjør det. Men, må innrømme jeg nyter det! Har savnet de følelsene helt siden jeg mistet i februar. Så de små ubehagelighetene jeg har nå er veldig velkomne
![]()
Vis vedlegget 272388
Kom over denne, synes den forklarer ting veldig enkelt. Det er nok litt tidlig enda dessverre![]()
Det er klartDet er litt individuelle forskjeller da, så implantasjon kan skje litt før også altså.
Vis vedlegget 272389
Jeg fikk positiv test 9 dager etter befruktning. Så da har embryoet/embryoene festet seg noen dager før.Det gjør seg klart for implantasjon fra 6 dpo, så fra da kan det begynne å feste seg, men hcg kommer jo etterpå ja.
Selv om man bruker IVF så er embryo-utvikling og implantasjon likt.![]()
Det er klarthåper det skjer tidligere for min og Lillepus1 sin del
![]()
Du kan egentlig fjerne meg fra den gravidlisten her. Jeg har hatt en MA. Så da tipper jeg at jeg må vente til november før jeg prøver igjen. Hyggelig å se at så mange har blitt gravide, og lykke til dere andre [emoji4]

Ånei.Så forferdelig trist. Sender deg mange gode klemmer
![]()