❤️ August 2018 ❤️

Flere som jakter en ventespire i sommer? Hadde vært morsomt å følge hverandre med litt spenning frem til August også[emoji846] Jeg har ikke helt gitt opp håpet på å få til en på egenhånd så her blir det 2 seriøse prøveperioder med EL-testing før neste fryseforsøk. Er 8dpo i pp 1 i dag. Syklus nummer 2 etter laproskopi. Tenker å teste mandag morgen (10 dpo).

Jakter med deg! Der hadde vært helt utrolig! :) starter med El testing på tirsdag. Blir 1pp her før nytt forsøk:)

Hadde det bare vært mulig så hadde vi prøvd, men det er desverre elendig sjanse for det. Har dog en ikm-gruppe(uke 30) på vi som prøver, bare for å telle ned og glede meg til oppstart :cat:

Jeg er nok først ute av alle, tror uttak kan bli så tidlig som 3.august :joyful: har fingeren på 6.august, men det er en liten sjanse det blir før.

Jeg har vært med i IKM gruppene før men merker at jeg blir litt demotivert og deppa over alle som fyker inn og ut etter en og to mnd med prøving[emoji846] Men kanskje jeg skal våge meg inn igjen for disse to da...[emoji1360]

Jeg har vært med i IKM gruppene før men merker at jeg blir litt demotivert og deppa over alle som fyker inn og ut etter en og to mnd med prøving[emoji846] Men kanskje jeg skal våge meg inn igjen for disse to da...[emoji1360]
Ja, jeg også. Hadde det ikke vært for at jeg starter med sprøyter dagen etter hadde jeg nok latt være. Nå som det er så nært for oss kjenner jeg at jeg skal klare å la være å bli lei meg og skuffet av at andre får til :)

Flere som jakter en ventespire i sommer? Hadde vært morsomt å følge hverandre med litt spenning frem til August også[emoji846] Jeg har ikke helt gitt opp håpet på å få til en på egenhånd så her blir det 2 seriøse prøveperioder med EL-testing før neste fryseforsøk. Er 8dpo i pp 1 i dag. Syklus nummer 2 etter laproskopi. Tenker å teste mandag morgen (10 dpo).

Begynner med Synarela 15.7 så her bruker vi kondomer for tiden. :rolleyes: :p

Lykke til med ventespire-prøving. :D

Haha... Og apropos prøving/ikke-prøving så er ferie-pakkingen min rimelig forvirrende:
- EL-tester
- Termometer
- Folat
- Synarela
- Kondomer

Virker som jeg ikke klarer å bestemme meg. :p

(Jeg kartlegger EL i disse dager bare for å se at den kommer før Synarela-start. Og for at vi kan droppe kondomene raskest mulig igjen. :hilarious: Eller hvert fall frem til sprøytestart. :rolleyes:)

Kjenner meg igjen i dette. Blir ikke noen IKM-grupper på meg lengre. Selv ikke ved innsett.

Krysser fingrene for deg! :D

Takk[emoji5] Jeg ringte til vakttelefonen i går og fikk beskjed om at hvis den kom gjorde det ingenting. Det viktigste var at jeg hadde hatt eggløsning. Veldig lettet[emoji28] Så nå får jeg bare håpe TR kommer innen den 26. Litt mindre murring utover dagen i dag.

Haha... Og apropos prøving/ikke-prøving så er ferie-pakkingen min rimelig forvirrende:
- EL-tester
- Termometer
- Folat
- Synarela
- Kondomer

(Jeg kartlegger EL i disse dager bare for å se at den kommer før Synarela-start. Og for at vi kan droppe kondomene raskest mulig igjen. :hilarious: Eller hvert fall frem til sprøytestart. :rolleyes:)

[emoji23][emoji1303]

- EL-tester
- Termometer
- Folat
- Synarela
- Kondomer

[emoji23][emoji23][emoji23][emoji1303]

Da kan jeg flyttes til «ruger»:

tantelilla - #1 ICSI - første barnet - PCO og dårlig sædkvalitet - Gonal F fra 25.6 til 2.7 - Orgalutran 29.6 til 3.7 - uttak 5.7 - 9 egg ut, 4 egg befruktet - innsett av 1 egg 8.7.

Hadde innsett i dag. Dessverre var det bare ett egg som var av god nok kvalitet, så det blir ingen egg på frys. Til gjengjeld hadde det egget som er satt inn utviklet seg bra, et åttedelt egg.

Så nå håper jeg bare at det fester seg som det skal!

tantelilla - #1 ICSI - første barnet - PCO og dårlig sædkvalitet - Gonal F fra 25.6 til 2.7 - Orgalutran 29.6 til 3.7 - uttak 5.7 - 9 egg ut, 4 egg befruktet - innsett av 1 egg 8.7.

Hadde innsett i dag. Dessverre var det bare ett egg som var av god nok kvalitet, så det blir ingen egg på frys. Til gjengjeld hadde det egget som er satt inn utviklet seg bra, et åttedelt egg.

Gratulerer som ruger, håper det er gullegget. :Heartred Hva er testdagen din? :)

Vet du når du hadde eggløsning? Og sjekket for graviditet?

Nei ikke testet etter el, men gått ut ifra tidligere sykluser. Sjekket graviditet på fredag, ikke gravid. Sjekke i morgen da..men liten sannsynlig da vi hadde sex når jeg trodde jeg hadde el [emoji23]

Spennende! Krysser fingrene for at det fester seg [emoji4]

Back
Topp