Eiddwen
Forumet er livet
Hei hei. Gikk ikke første innsetting, så nå har vi innsett i august som jeg har regnet utnå er det golal og menopur som skal testes ut
![]()
Velkommen i august gjengen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei hei. Gikk ikke første innsetting, så nå har vi innsett i august som jeg har regnet utnå er det golal og menopur som skal testes ut
![]()
Velkommen i august gjengen!Er det noe mer informasjon om deg og forsøket ditt du vil ha med i hovedinnlegget? Og mente du golal eller Gonal F?
![]()
Takkneida, jeg skriver ganske kort, så får andre spørre om ønskelig heller
jeg mente selvfølgelig gonal f
![]()
Jeg fikk litt på hendene, men mest i ansiktet. Er heldigvis nokså stabilt; blir ikke verre og verre hvert fall.Da håper jeg at eggene våre blir supre med all denne hjelpen vi gir de.
![]()
Blir nytt forsøk på oss også i august forhåpentligvis. Dette er søskenforsøk (på Hausken) , hadde et mislykket fryseforsøk nå og skal altså ha nytt fryseforsøk i august hvis egget overlever.
Mulig det ikke blir august på oss likevel, klinikken vil ha meg på hysteroskopi først.

Det burde de jo kunne fått til før den tid, det er jo en rask undersøkelse.![]()
Ja men de er jo stengt på sommeren, og jeg drar på ferie om noen uker. Men vi får se de skulle sjekke om det er mulig!
Jeg hører nok hjemme her! Skal begynne med sprøyter i slutten av juni, vet ikke så mye mer enn det foreløpig. Har ikke vært tid til å henge her inne i det siste (innspurt på 50% studium som tas ved siden av jobb), men skal lese meg opp litt ihvertfall! Kommer nok sterkere tilbake etter innlevering av oppgave i midten av juni.
Jeg har samtale med klinikken i midten av juni. Håper egentlig å kunne starte opp i syklusen som starter i starten av juli. Usikker på hvor realistisk det er. Husker nesten ikke noe fra sist. Når satt vi de hormonsprøytene - var det etter mensen kom - eller før? Mulig at august er mer realistisk å få til. Jeg gjør dette privat i Danmark.
Beklager, men jeg har hatt ekstremt mye luft i magen noen dager, sånn raaar hodepine.. ikke pine, men sånn rar flimmer aktig.. oppblåst ettermiddager, vond korsrygg, dårlig søvn og for mye «bobling» i magen til at jeg kunne la være å teste.. tok en nettopp, å jaggu var det et svakt strek der.. ? Går det ann å teste positivt så sent??? Testet vel positivt med min første først i uke 7, så hææææ?
Noen flere som kjøper medisiner med ferie- og skattepenger?![]()