❤️❤️IKM UKE 51❤️❤️

Hva gjør dere jenter i kveld? [emoji1] Her har mannen dratt på julebord og mini er lagt, så det er kun meg og strikketøyet mitt ikveld [emoji7]

Akkurat kommet hjem etter å ha feiret 10 års dagen til sønnen. Nå er det hjemmekino mens mannen ligger og sover og har manflu [emoji12] Håper han er i form til hankypanky i kveld for testene sier at vi mååååå [emoji23]

Akkurat kommet hjem etter å ha feiret 10 års dagen til sønnen. Nå er det hjemmekino mens mannen ligger og sover og har manflu [emoji12] Håper han er i form til hankypanky i kveld for testene sier at vi mååååå [emoji23]
Det hørtes veldig kos ut [emoji4]
Hehe, manflu ja. Lykke til med overtalelsen. Her i huset hadde det helt klart vært utelukket [emoji38]

Jeg lever i pysj når jeg er hjemme, best som er[emoji7][emoji7] kos deg i pysjen[emoji5][emoji173]️
Joggebukse og stor genser er som regel det jeg lever i. Spesielt mannen sin genser, men idag vant pysjen [emoji7]
Kos dere dere også [emoji1][emoji173]

Min er på 11 dager, noen ganger bare 10! 14 er bare et gjennomsnitt[emoji4] kjekt å bli «kjent» med kroppen sin[emoji4]
Har også 11 eller 12 dager... hva definerer en kort lutealfase?

1 DPO - pause i dag, eller bør vi ha en runde i dag og? Mannen sier han er sår på tuppen :p

1 DPO - pause i dag, eller bør vi ha en runde i dag og? Mannen sier han er sår på tuppen :p

Her blir det å legge inn en ekstra runde, for i følge tempen er EL muligens idag! Ifølge tester var den igår, så må ha helgardering[emoji12] mannen tror dog at syklusen’s «vi må ha sex» er over, så da går det ganske lettere[emoji23][emoji23]

Her blir det å legge inn en ekstra runde, for i følge tempen er EL muligens idag! Ifølge tester var den igår, så må ha helgardering[emoji12] mannen tror dog at syklusen’s «vi må ha sex» er over, så da går det ganske lettere[emoji23][emoji23]
Mannen drikker litt vin dag, og vi skal nå ha en bedre middag. Lettere å få han med en ekstra runde da :p

Mannen drikker litt vin dag, og vi skal nå ha en bedre middag. Lettere å få han med en ekstra runde da :p

Gull![emoji7][emoji7] min er tilbudt massasje, og det vil han gjerne ha[emoji12]

Hørtes ut som en fin helg spør du meg [emoji6] Godt å få slappet av når man trenger det [emoji1]

Mannen er mye ute å reiser, så det er innmari godt å ikke gjøre noe som helst [emoji4] Får bytte på å tømme oppvaskmaskinen, pusse tenner på unger og lage middag. Godt å være to [emoji173]️ Lade opp til prøverør og det som hører med det stresset, selv om vi håper vi slipper [emoji12]

Mannen er mye ute å reiser, så det er innmari godt å ikke gjøre noe som helst [emoji4] Får bytte på å tømme oppvaskmaskinen, pusse tenner på unger og lage middag. Godt å være to [emoji173]️ Lade opp til prøverør og det som hører med det stresset, selv om vi håper vi slipper [emoji12]

Ja, da forstår jeg at det er ekstra godt å ikke gjøre noe som helst! [emoji4]
Vi håper selvfølgelig at dere slipper det [emoji173] Forhåpentligvis blir det en liten julespire på dere!

Jeg hadde tolket den som positiv ja[emoji1303][emoji1303][emoji16][emoji16][emoji16] happy humping[emoji38][emoji38][emoji38]

Jippi!! [emoji3] Mannen sa han ikke klarer idag, så må nok vente til i morgen. Håper vi får til en morgen økt. Kunne han ikke blitt syk om noen dager da [emoji12]

Back
Topp