mamino_
Forelsket i forumet
Krysser mine fingre for deg også! kommer med oppdatering i morgen etter gyn timenKrysser alt jeg har for deg nå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser mine fingre for deg også! kommer med oppdatering i morgen etter gyn timenKrysser alt jeg har for deg nå!
Hurra!Gode nyheter i dag! Fikk dratt til gyn timen. Folliklene var veldig store så har fått forbud om samleie de neste dagene Skal sette Ovitrelle i kveld kl 22 og starte med Lutinus på mandag. Har fått time om tilbakesetting neste onsdag håper virkelig at denne gangen blir det noe av
Så flott!!! Spent på kontrollultralyd i morgen jeg! Ser kanskje antydning til lh-stigning nå, så mulig det blir en runde i kveld for sikkerhets skyldGode nyheter i dag! Fikk dratt til gyn timen. Folliklene var veldig store så har fått forbud om samleie de neste dagene Skal sette Ovitrelle i kveld kl 22 og starte med Lutinus på mandag. Har fått time om tilbakesetting neste onsdag håper virkelig at denne gangen blir det noe av
Hurra!
Men hæ hvorfor ikke samleie?
Joda, dét skjønner jeg. Ikke ofte jeg hører om de son får beskjed om å ikke ha samleie når de bare har innsett, tenkte det var noe mer bak det.Det kan jo potensielt bli flerlinger da. Om man har samleie og samtidig setter inn embryo.
Er jo for mange en viss sjanse for naturlig graviditet, til tross for at man gjennomfører ivf
Jeg tror det er fordi hvis jeg har samleie mens jeg har store follikler og skal sette inn embryo så risikerer jeg flerlingsgraviditet. Det vil de unngå helst!Hurra!
Men hæ hvorfor ikke samleie?
Så gøy at du har fått gode nyheter krysser fingrene for at det går hele veien med tilbakesettingGode nyheter i dag! Fikk dratt til gyn timen. Folliklene var veldig store så har fått forbud om samleie de neste dagene Skal sette Ovitrelle i kveld kl 22 og starte med Lutinus på mandag. Har fått time om tilbakesetting neste onsdag håper virkelig at denne gangen blir det noe av
Tusen takk! Tok ovitrelle nå. Migrenen min tar knekken på meg og jeg tørr ikke å ta medisinene mine for detSå gøy at du har fått gode nyheter krysser fingrene for at det går hele veien med tilbakesetting
Ååå, det høres ikke noe godt ut har du hørt med dem om du kan ta medisinene eller km det er noe annet du kan ta? Migrene må være forferdelig på toppen av det hele med denne prosessen.Tusen takk! Tok ovitrelle nå. Migrenen min tar knekken på meg og jeg tørr ikke å ta medisinene mine for det
Migrenen er ille siden jeg er pumpa med hormoner akk nå er noen på jobben av kundene på apoteket som tar på seg sykt mye parfyme. Sånne intense lukter tåler jeg ikke og da kommer migrenen minÅåå, det høres ikke noe godt ut har du hørt med dem om du kan ta medisinene eller km det er noe annet du kan ta? Migrene må være forferdelig på toppen av det hele med denne prosessen.
Bra skrevet det med krysser altKontroll i dag: De to folliklene på høyre side hadde forsvunnet, men det er en stor på venstre som er i ferd med å løsne, så han sier eggløsning er i dag! Flott slimhinne på 9.86mm og follikelen så bra ut, ca 23mm. Krysser alt (bortsett fra beina) for at det klaffer
Skjønner, da er det vanskelig å unngå når det blir slik.. kjedelig at disse hormonene skal kødde det til sånn med hodetMigrenen er ille siden jeg er pumpa med hormoner akk nå er noen på jobben av kundene på apoteket som tar på seg sykt mye parfyme. Sånne intense lukter tåler jeg ikke og da kommer migrenen min
Hvis du mener å sette et embryo tilbake så tar det ikke så lang tid. Det spørs egentlig også. De setter inn sånn tang for å åpne også setter de inn kateter lang opp også sprøyter de inn embryoet fra et rør. Tar ca. 15-20 min.Sikkert ett litt dumt spørsmål, men sist runde kom vi ikke så langt som til at vi fikk satt tilbake noe. Så kom jeg til å lure på nå, hvor lang tid bruker de på å gjøre den prosedyren med å sette tilbake?
Takk, var nettopp det jeg lurte påHvis du mener å sette et embryo tilbake så tar det ikke så lang tid. Det spørs egentlig også. De setter inn sånn tang for å åpne også setter de inn kateter lang opp også sprøyter de inn embryoet fra et rør. Tar ca. 15-20 min.
Tror de bruker typ 10min på megSikkert ett litt dumt spørsmål, men sist runde kom vi ikke så langt som til at vi fikk satt tilbake noe. Så kom jeg til å lure på nå, hvor lang tid bruker de på å gjøre den prosedyren med å sette tilbake?
Ja- tror ikke min har pleid å være såpass bra, så det gir jo nesten litt håp… hadde vært så deilig om det klaffa, og ikke minst satt helt inn! (2MA og 1SA siden oktober).Bra skrevet det med krysser alt
Flott slimhinne! Min var også 9.85mm.