❤❤ Jubeltråd ❤❤

Må juble for at jeg og mini hadde vår første tur til butikken i dag:) og det gikk strålende!!:D jeg er så redd for at han skal våkne og begynne å hylgrine, men han sov bare:) tror jeg må begynne å stole mer på at det går bra:p

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
Så bra det gikk bra! :) vi var ute en tur i går vi å :) innom babyshop og en tur på senteret, lillegutt sov heele tiden, men på vei hjem våknet han å ville ha pupp, så da måtte vi stoppe, så jeg ammet i bilen på en parkeringsplass :p hehe
 
Hvordan rengjorde du termosen før bruk? Kjøpte du en helt ny?

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
Jeg hadde en fra før av. Men jeg helte et par omganger med kokt vann over topp delene oppi en sil og et par ganger oppi selve termosen:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Det var JÆVLIG vondt, men den følelsen når man får bebis på brystet er så ubeskrivelig! <3 <3
Jeg også elsket den følelsen så mye at jeg gjerne skulle gjort det om og om igjen, hadde en helt fantastisk fødsel :)
 
Jeg fikk ikke helt den opplevelsen siden jeg hadde narkose under keisersnittet.. kanskje derfor jeg ikke er helt med på det her:p hehe

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app

Jeg fikk heller ikke den opplevelsen iom at tvillingene ble tatt vekk uten at jeg fikk se dem i det hele tatt selvom jeg var våken :/
 
Jubler for at min søte bebis har sovet i sin egen seng for første gang idag:) på dagtid da, så jeg har fått gjort masse:D på natta sover hun i reisesenga si som er ved siden av senga vår. Så det går sakte fremover:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Hipp hurra for termindag idag! Men hvor er baby? Kom, kom!!! <3 <3 <3
 
Jubler for at min kjære gutt har sovet lenge i natt!!:):) fikk hele 5 timer sammenhengende søvn!!:):) det var helt utrolig! Også etter bleie skift og mat sov han 4 timer til!:) veldig deilig:D nen tør ikke å håpe på det samme til kvelden, så bare nyter å være litt uthvilt:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Jubler for at min kjære gutt har sovet lenge i natt!!:):) fikk hele 5 timer sammenhengende søvn!!:):) det var helt utrolig! Også etter bleie skift og mat sov han 4 timer til!:) veldig deilig:D nen tør ikke å håpe på det samme til kvelden, så bare nyter å være litt uthvilt:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
Heldiggris!! :D
 
Jubler for at min kjære gutt har sovet lenge i natt!!:):) fikk hele 5 timer sammenhengende søvn!!:):) det var helt utrolig! Også etter bleie skift og mat sov han 4 timer til!:) veldig deilig:D nen tør ikke å håpe på det samme til kvelden, så bare nyter å være litt uthvilt:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app

Jubler for den samme opplevelsen! Lille frøkna her gjentok samme rutine i natt, og det er så godt å endelig ha litt ekstra overskudd gjennom dagen. Jeg har aldri satt mer pris på sammenhengende søvn som nå :)
 
Back
Topp