❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

Lite nytt her, dessverre. Venter enda på tr evt en test uten tvil. Men heller mest mot tr.
Har alle tegn på at tr skal komme, hele tiden, men den uteblir enn så lenge. Til tider ømme bryster, murringer i rygg og stikkinger i eggledere (?), men tisser ofte og har mye mer utflod enn ellers. Gi meg styrke.
 
Negativ babyplan idag [emoji22] så jo den komme:( men fryktelig kjipt å gå sånn.. syklusdag 40 i dag og har ingen tegn til tr :O økt utflod men det har jeg hatt i noen uker!
Gratulerer til alle med + test [emoji173]️
 
Negativ babyplan idag [emoji22] så jo den komme:( men fryktelig kjipt å gå sånn.. syklusdag 40 i dag og har ingen tegn til tr :O økt utflod men det har jeg hatt i noen uker!
Gratulerer til alle med + test [emoji173]️

Hm, får du evt tatt en blodprøve for å bekrefte at EL har vært da?

Ikke godt å gå sånn uten å vite [emoji53]

Håper mensen dukker opp snart, eller enda bedre at testen plutselig blir positiv[emoji846]
 
Jaa, ikke mye nytt her heller!
Men tok blodprøver på tirsdag som ga meg sva idag på at EL har vært, jippii!!
Så da skal mensen komme, tviler nemlig på at tester vil bli positive!
Håper tr kommer fort å jeg kan starte på nytt[emoji85]
Syklusdag 39 idag!! Testet på CD 37 som var blenda!
 
Jaa, ikke mye nytt her heller!
Men tok blodprøver på tirsdag som ga meg sva idag på at EL har vært, jippii!!
Så da skal mensen komme, tviler nemlig på at tester vil bli positive!
Håper tr kommer fort å jeg kan starte på nytt[emoji85]
Syklusdag 39 idag!! Testet på CD 37 som var blenda!

Godt å høre at EL har vært, får håpe det skjer ting snart så du kan prøve på nytt! :Heartred
 
Herregud ja, det skjønner jeg. Hadde vel gått i vinkel for meg... :wtf:
Har du snakket med lege om dette?

Snakket med de på spiren idag når jeg fikk svar på blodprøvene, de sa tr burde komme ila senest neste uke, men jeg vil jo starte på nytt nå!! Egentli en uke siden ny syklus skulle startet nå!!
Med en samboer som jobber på sjøen ser det nesten ut til at han er borte neste EL også[emoji24][emoji24]
 
Back
Topp