❄️ IKM uke 6 2019 ❄️

Ser noe supersvakt på makesure testen, både når den er våt og tørket... Men det er jo alt for tidlig tenker jeg :facepalm:

Vedlegg

• pixlr_20190128161302896.jpg
    pixlr_20190128161302896.jpg
    173,2 KB · Visninger: 70
Hmm jeg tok en test til da jeg ikke greide å slå fra meg at jeg kanskje dyppet den for lenge og det resulterte i omtrent samme resultat, men jeg synes kanskje liksomstreken jeg ser synes om er bittelitt lettere å se merkelig nok.. giddet ikke å ta bilde av den en gang, og tar heller en ny i morgen eller i overmorgen.
"Endelig" begynner jeg å kjenne litt murringer også, men det minner mer om et slags trykk eller fyll i livmora så det er godt mulig det bare er slimhinnen som forbereder seg på å pakke sammen og dra igjen. Sprenget i brystene kommer og går fortsatt også. For en merkelig syklus dette har vært!

Hmm jeg tok en test til da jeg ikke greide å slå fra meg at jeg kanskje dyppet den for lenge og det resulterte i omtrent samme resultat, men jeg synes kanskje liksomstreken jeg ser synes om er bittelitt lettere å se merkelig nok.. giddet ikke å ta bilde av den en gang, og tar heller en ny i morgen eller i overmorgen.
"Endelig" begynner jeg å kjenne litt murringer også, men det minner mer om et slags trykk eller fyll i livmora så det er godt mulig det bare er slimhinnen som forbereder seg på å pakke sammen og dra igjen. Sprenget i brystene kommer og går fortsatt også. For en merkelig syklus dette har vært!
Nemmen! Må jo ta bilde, om ikke annet, så for å tilfredsstille oss andre :p

Nemmen! Må jo ta bilde, om ikke annet, så for å tilfredsstille oss andre :p
Haha OK da! Gikk tilbake et par timer etterpå å tok et, men her må man frem med røtgensynet altså!
Øverste ble tatt sist, nederste var på morgenen. Begge er altså laaaaangt over fristen.

Vedlegg

• Screenshot_20190129-015146_Gallery.jpg
    Screenshot_20190129-015146_Gallery.jpg
    161,7 KB · Visninger: 78
6 dpo her også - kan da virkelig ikke huske at dpo land har gått SÅ tregt før :dead:

Og jeg er kun på 4 DPO...! :wtf::wtf::wtf:

Har satt meg som mål å vente til helgen med å ta første testen. Lørdag er 8 dpo og søndag 9.
Har strips fra BabyPlan og graviditetstestene som hører til med CB advanced monitoren. Hvilken test hadde dere tatt først om dere skulle velge?...

Back
Topp