Siden vi allerede har innrømmet at vi deler alt her, så kan jeg kanskje spørre om noe også, om noen vet?
Med førstemann så fødte jeg normalt, men nr 2 endte i hastesnitt før første rie (var inn på sjekk og 20 min etterpå var han ute, en smule dramatisk med andre ord) og det er først NÅ når vi prøver på nummer 3 at jeg legger merke til at livmorstappen min er revnet(?) Og lurer på om dette vil ha noe å si for sjansene mine til å kunne først bli gravid og ikke minst kunne bli værende gravid frem til termin? Jeg var inn for celleprøve når jeg tok ut spiral, så man skulle jo tro gyno. ville ha påpekt det om det var noe problem med den, men hun "advarte" heller for at sjansen for å bli gravid akkurat da var skyhøy (og gravid ble jeg

endte i kjemisk, som startet prøvingen vår når vi innså ønsket helt reelt). Men så tenker jeg tilbake til når jeg var gravid med nummer 2, kan dette være grunnen til at jeg mistet tvillingen? Jeg blødde igjennom hele svangerskapet (hematom etter SA på nesten 10 cm), var sengeliggende i fare for å miste den andre tvillingen resten av svangerskapet, livmorhals lukket seg aldri helt etter SA av tvilling, men ble heller ikke sjekket skikkelig FØR det skjedde så den kan ha vært litt åpen hele tiden, jeg lekte fostervann helt til det ble tomt, og babyen sluttet å vokse, ved KS var det bokstavelig talt 1 dråpe igjen (som traff meg rett i ansiktet når de åpnet fosterhinnen vel og merke

)
Kan alt dette komme av en revnet livmorhals? Er sjansen min før å miste større enn hvis ikke? Celleprøver var OK, merker ikke noe av det, men det er sjeldent jeg synes den er helt lukket når jeg kjenner etter nå så begynner jo å lure