❄️ IKM uke 6 2019 ❄️

5 dpo i dag (mandag) og kjenner at dagene går veeldig sakte:wacky: Etter snart 2 år prøving, 1 MA og 1 SA er jeg veeldig klar for en BFP som holder til termin:Heartred Hardt å se folk rundt seg som får barn, som ikke engang hadde partner da vi begynte å prøve. Eller har blitt det med et uhell... Nei nå:smiley-angelic001 Vil jeg at det skal bli vår tur..:smiley-ashamed008 Tenker å begynne å teste 7/8 dpo.. Onsdag eller torsdag, noe som er sååå lenge til :angelic::D Flere som skal teste da?

5 dpo i dag (mandag) og kjenner at dagene går veeldig sakte:wacky: Etter snart 2 år prøving, 1 MA og 1 SA er jeg veeldig klar for en BFP som holder til termin:Heartred Hardt å se folk rundt seg som får barn, som ikke engang hadde partner da vi begynte å prøve. Eller har blitt det med et uhell... Nei nå:smiley-angelic001 Vil jeg at det skal bli vår tur..:smiley-ashamed008 Tenker å begynne å teste 7/8 dpo.. Onsdag eller torsdag, noe som er sååå lenge til :angelic::D Flere som skal teste da?
Er med deg og tester da jeg :) ja jeg har selv en venninne som nettopp fått barn. Så her får jeg snapper hver dag av nyfødt baby :facepalm: har selv vært prøver i snart 3 1/2 år. Driver på med ivf nå. Vi får heie på hverandre så får vi det til, til slutt :)

I dag er jeg 5 eller 6 dpo og jeg ga etter og spratt første test(er) i dag :hilarious: 1 tidligtest og 1 vanlig fra babyplan! Selvsagt negativ, men det er ingenting i veien med streksyn ihvertfall haha! Synes jeg ser noe, men det kan ikke være mulig.
Jeg og minstemann ligger nede for telling med noe magesjau-greier i dag, så jeg tror det var det som gjorde at jeg sprakk egentlig. Plutselig uvel, og da mååå det jo være graviditet vet dere! Hahaha jeg OG 5åringen da, vel og merke! Off.. :wacky:

Hvis dette funker får du investere i ei ku-bjelle også :hilarious: Har hørt at saueinnkalling også er veldig effektivt, og siden mannfolka gjerne er som lam av og til kan det jo hende det også funker? :dance011:dance011
Hahaha! Det er ikke godt å si med disse mannfolka :hilarious: eller sann klikker trening, som man gjør med hundene "kom hit, flink *klikk*"
"hvem er en flink mann, ja du er en flink mann" med litt sann babystemme :hilarious:

Hahaha! Det er ikke godt å si med disse mannfolka :hilarious: eller sann klikker trening, som man gjør med hundene "kom hit, flink *klikk*"
"hvem er en flink mann, ja du er en flink mann" med litt sann babystemme :hilarious:
Klikketrener hunden så det var neimen ikke dumt! Må trene han opp til at belønningen fås etter fullbyrdet inseminering :hilarious:

Klikketrener hunden så det var neimen ikke dumt! Må trene han opp til at belønningen fås etter fullbyrdet inseminering :hilarious:

At mannen skal få belønning etter fullbyrdet inseminering altså. Ikke hunden :laughing025

Kan dere hjelpe meg litt, selvom jeg ikke egentlig hører hjemme her? Er denne el testen positiv? For glow mener positiv og negativ :laughing002
IMG_20190128_100042.jpg

Er med deg og tester da jeg :) ja jeg har selv en venninne som nettopp fått barn. Så her får jeg snapper hver dag av nyfødt baby :facepalm: har selv vært prøver i snart 3 1/2 år. Driver på med ivf nå. Vi får heie på hverandre så får vi det til, til slutt :)
Huff.. Det må være helt forferdelig.. MEN tenk så gøy når det endelig blir vår tur og all ventingen er verdt det :Heartred Gleder meg til testedate!

Jeg ville sagt positiv eller RETT før, men jeg kjenner ikke til det merket så ikke godt å si desverre. Ta en til senere i dag på ikke-konsentrert urin, så kanskje du får et bedre svar :D
Ville tydet den som positiv! Lykke til:Heartred
Ville sagt den er rett før positiv! Test igjen i ettermiddag! :cat:
Jeg ville ikke regna den som positiv, men du vil nok ha positiv test om bare noen timer/iløpet av ettermiddagen. Happy humping!
Tusen takk for svar :love7 Da vet jeg den blir positiv i løpet av dagen hvertfall :happy: el er 3 dager forsinket. Så har blitt bra med babydance denne pp hvertfall :hilarious:

Da gikk det en test i dag, regner den som negativ uansett om man kan stirre frem en strek :wacky:

Vedlegg

• IMG_20190128_090246_20190128091042892.jpg
    IMG_20190128_090246_20190128091042892.jpg
    33,3 KB · Visninger: 68
  • IMG_20190128_105621.jpg
    IMG_20190128_105621.jpg
    74,9 KB · Visninger: 74
Da gikk det en test i dag, regner den som negativ uansett om man kan stirre frem en strek :wacky:
Jeg ser ikke no, hvor mange dpo er du? :happy: Krysser fingra for deg!

Gjett om skrulla koser seg nå! Se hva hun fikk øye på på en tørket test nå haha! Tror den hvite testen ble dyppet litt for lenge så det er nok bare skygge, og testene er 2 timer gamle på bildene.

Vedlegg

• Screenshot_20190128-110750_Gallery.jpg
    Screenshot_20190128-110750_Gallery.jpg
    566,6 KB · Visninger: 84
  • Screenshot_20190128-110643_Gallery.jpg
    Screenshot_20190128-110643_Gallery.jpg
    593,5 KB · Visninger: 81
Det vil si at du har eggløsning den 25 og 26 blir 1dpo

Takk :)

Da får jeg endre litt på denne:
La Linea - 35år -B2 - PP4 - EL 25.1 - IKM 3.2 eller 4.2 (Litt usikker, varierer noe).

Back
Topp