❄️ IKM uke 6 2019 ❄️

Bare vent til etter EL Haha da begynner skrullene å dukke opp skal du se :D meg inkludert!
Haha, det stemmer nok det! Vet ikke hvorfor, men har allerede dårlig tro på denne perioden... Er så mye dritt som skjer rundt oss for tiden, med dødsfall og alvorlig sykdom i nære relasjoner, så blir helt matt bare tanken på å skulle ha sex egentlig, og spesielt "pliktsex" bare fordi vi skal prøve...

Haha, det stemmer nok det! Vet ikke hvorfor, men har allerede dårlig tro på denne perioden... Er så mye dritt som skjer rundt oss for tiden, med dødsfall og alvorlig sykdom i nære relasjoner, så blir helt matt bare tanken på å skulle ha sex egentlig, og spesielt "pliktsex" bare fordi vi skal prøve...

Huff så trist å høre. Sende over en god klem :Heartred

MissJuni - 35 år - B3 - pp4 - EL 22/1 - IKM 4/2

Da var jeg tilbake her. Ble bare 5 dager med positive tester og lykke før jeg begynte å blø og mistet. Hadde MA i høst også, så nå håper jeg den sitter og blir i ni mnd! Lykke til alle sammen!

Prøv å lag litt romantisk stemning og kos dere og fortreng det som skjer rundt. Lettere sagt enn gjort. Men bryt hverdagen litt. Kanskje det hjelper

Har også tatt el test i dag, forventet el neste uke (fredag tror jeg), men forrige måned kom el 2 dager tidligere enn hva appen glow mente, så vet ikke helt hvor mye jeg stoler på den datoen.

Har også litt el slim i dag.

Slenger med bilde av dagens el test

Vedlegg

• Snapchat-1022902474.jpg
    Snapchat-1022902474.jpg
    110,8 KB · Visninger: 66
Tiden fra ikm til EL går så sakte:woot:

Noen som har fått EL allerede eller ? I følge Flo appen skal jeg ha eggløsning om 5 dager ;)

Har også tatt el test i dag, forventet el neste uke (fredag tror jeg), men forrige måned kom el 2 dager tidligere enn hva appen glow mente, så vet ikke helt hvor mye jeg stoler på den datoen.

Jeg tester ikke etter EL men jeg passer på å ha sex ofte flere dager før forventet El bare for å være sikker :playful:
Om du har flere tester burde du ta en hver dag fram tll du får positiv så har du jo større sjanse for å treffe ;)

Her er min test. Så litt svakere ut enn din. Jeg får vanligvis positiv ved cd13-14. Kun cd9. Så tipper eggløsning blir nærmere neste helg.

Vedlegg

• Screenshot_20190120-104227_Gallery.jpg
    Screenshot_20190120-104227_Gallery.jpg
    569,2 KB · Visninger: 55
Negative eggløsningstester her også.

Var hos gynekolog og fikk beskjed om at jeg har lavt antall folikkler så er veldig spent og nervøs på veien videre:Heartpink

Jeg tester ikke etter EL men jeg passer på å ha sex ofte flere dager før forventet El bare for å være sikker :playful:
Om du har flere tester burde du ta en hver dag fram tll du får positiv så har du jo større sjanse for å treffe ;)
Hihi, om jeg har flere :D før jeg fikk sønnen min, så hadde jeg veldig kort LH topp, og måtte teste 3 ganger om dagen for å ikke gå glipp av den, så jeg har et lager denne gangen også :p

Bruker å ha ganske tydelige el smerter også da, så på en måte trenger jeg ikke teste, men er skikkelig testetøs, så da går det noen tester :woot:

Det blir ikke aktuelt med medisiner enda. Jeg er i nedre skalaen av normal. Men ekkelt å se hvor mange færre folikkler det er blitt fra jeg var 29 år til 31 år. Veldig glad jeg har fått det sjekket i tilfelle vi vil trenge hjelp:)
Ja det er skummelt hvor raskt fruktbarheten synker etter 30 år

Noen som kan skru fram kl til neste helg? Er så sinnsykt kjedelig å gå å vente på ting skal skje...

Dagens el test, spent på om el kanskje kommer tidligere enn antatt.

Vedlegg

• Snapchat-1786539277.jpg
    Snapchat-1786539277.jpg
    106,4 KB · Visninger: 72
Back
Topp