❄️ IKM uke 5 ❄️

Forstår ingenting jeg.. Strek på rfsu, og på torsdag fikk jeg strek på babyplan tidligtest, ganske tydelig rosa strek som kom med en gang! Hadde bare en av de testene, så prøvde med babyplan strimmel med sensivitet 25 samme dag, den var negativ.

Prøvde igjen i går og det kom opp en svaaaak rosa strek der også! Så jeg tenkte at hcg stiger! Men i dag er den negativ:facepalm: er så frem og tilbake!!!!

Har også så sinnsykt med murringer i magen, oppblåst å småkvalm gjennom hele dagen..
 

Vedlegg

  • IMG_20220205_112525.jpg
    IMG_20220205_112525.jpg
    1,8 MB · Visninger: 106
  • IMG_20220203_130107.jpg
    IMG_20220203_130107.jpg
    3,3 MB · Visninger: 108
Jeg tok også en test i dag. Helt blank. Regner med at mensen kommer midt i denne uken. Så da er det bare å laste opp til ny PP. Siste forsøk før vi må ta pause :sorry:
 
Forstår ingenting jeg.. Strek på rfsu, og på torsdag fikk jeg strek på babyplan tidligtest, ganske tydelig rosa strek som kom med en gang! Hadde bare en av de testene, så prøvde med babyplan strimmel med sensivitet 25 samme dag, den var negativ.

Prøvde igjen i går og det kom opp en svaaaak rosa strek der også! Så jeg tenkte at hcg stiger! Men i dag er den negativ:facepalm: er så frem og tilbake!!!!

Har også så sinnsykt med murringer i magen, oppblåst å småkvalm gjennom hele dagen..
Sniker. Kanskje dra å ta blodprøve for å måle hcg?
 
TR har kommet presist som ei klokke idag :sad010

Lykke til videre dere andre og igjen gratulerer til de som fikk positive tester!!

Til dere andre. Jeg kommer tilbake til neste IKM uke 9.
 
IKM i går, ingen mens og ingen positiv test :facepalm:
 

Vedlegg

  • 3D844488-3F16-4D4C-855F-10F15C88B137.jpeg
    3D844488-3F16-4D4C-855F-10F15C88B137.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 71
IKM på torsdag, jeg bruker som regel å få den 1-2 dager før IKM.
Ingen mens og negativ test igår. Jeg blir seriøst deppa om boostervaksina ødelegger syklusen min nå. :oops:
 
Har sikkert tatt fem tester i dag den første om morgenen er alltid svakere enn når jeg tar en pp andre morgen urin, eller bare venter å tisse litt. Er jo økning, og har gått over til vanlig test på 25. er super bekymra siden jeg vet det er stor sjanse for å miste denne gangen og. Hadde ikke like bra stigning sist på så kort tid. Så måtte fyre av en test nå, den var mye svakere, enn i går ettermiddag. Men så har jeg drukket en del, og syntes urinen virka lysere i ettermiddag. Håper på like klar eller klarere strek i morgen som er ikm. Har så lyst å begynne glede meg, men ikke lett når en vet det er stor sjanse for tredje spontan abort, og det operasjon. Blir så rar her, fungerer ikke helt.
 

Vedlegg

  • 5A9B70A6-2920-4FF2-840A-D03FDDBEFF9C.jpeg
    5A9B70A6-2920-4FF2-840A-D03FDDBEFF9C.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 89
Har sikkert tatt fem tester i dag den første om morgenen er alltid svakere enn når jeg tar en pp andre morgen urin, eller bare venter å tisse litt. Er jo økning, og har gått over til vanlig test på 25. er super bekymra siden jeg vet det er stor sjanse for å miste denne gangen og. Hadde ikke like bra stigning sist på så kort tid. Så måtte fyre av en test nå, den var mye svakere, enn i går ettermiddag. Men så har jeg drukket en del, og syntes urinen virka lysere i ettermiddag. Håper på like klar eller klarere strek i morgen som er ikm. Har så lyst å begynne glede meg, men ikke lett når en vet det er stor sjanse for tredje spontan abort, og det operasjon. Blir så rar her, fungerer ikke helt.
Denne er fra andre «urin» i dag
 
Jeg kan sikkert bare settes på tr selv om den ikke har kommet enda :happy: melder meg nok inn i en ikm gruppe når jeg forhåpentligvis finner ut av syklusen. Igjen. :hilarious:
 
Jeg er egentlig ikke med i denne IKM gruppa, og er ikke så aktiv på babyverden lenger, men dere er så gode på streker så jeg spør her :D jeg har IKM i dag (søndag) og tok denne babyplan testen i går kveld, så ikke på morgenurin. Men dette er vel mer enn godkjent strek, eller? :)
 

Vedlegg

  • 4E83F4B8-BF95-4F56-9265-B8D1660E5E5F.jpeg
    4E83F4B8-BF95-4F56-9265-B8D1660E5E5F.jpeg
    2 MB · Visninger: 105
Jeg er egentlig ikke med i denne IKM gruppa, og er ikke så aktiv på babyverden lenger, men dere er så gode på streker så jeg spør her :D jeg har IKM i dag (søndag) og tok denne babyplan testen i går kveld, så ikke på morgenurin. Men dette er vel mer enn godkjent strek, eller? :)
Den ser veldig godkjent ut i mine øyner jaffal:) gratulerer!
 
Jeg er egentlig ikke med i denne IKM gruppa, og er ikke så aktiv på babyverden lenger, men dere er så gode på streker så jeg spør her :D jeg har IKM i dag (søndag) og tok denne babyplan testen i går kveld, så ikke på morgenurin. Men dette er vel mer enn godkjent strek, eller? :)

Kjempe fin strek! ❤️
 
Tok test nå på morgenen og dette kommer opp:shy:
To dager over IKM, i går tok jeg test på andre urin som var blenda. Kan det være sant?:nailbiting: Test fra normal, er tom for alle andre.
 

Vedlegg

  • CF3005AE-9034-4D13-A274-8493FF1E6473.jpeg
    CF3005AE-9034-4D13-A274-8493FF1E6473.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 102
:Heartred Mange fine streker her inne! Gratulerer :HeartbigredHer har blødningen kommet etter kjemisk.. hopper videre til neste PP, ingen grunn til å vente etter kjemisk vel? Aldri hatt det før..
IKM blir søndag i uke 9 eller mandag i uke 10. denne gangen velger jeg nok å melde meg inn i IKM uke 10 for å slippe å være sist ute med testing.. prøveperioden går ekstra sakte mår jeg må vente en uke lenger enn «alle» med å teste :hilarious:
 
Lurer på om jeg også har hatt kjemisk, såå mange symptomer, 3 svake med positive tester, å nå er alle negative.. Ikkje et svangerskap som var planlagt i de hele tatt, men jaggu kom skuffelsen for de! Går jo på ppiller, og er på dag 3 med sukkerpillene, men fortsatt ikke fått mensen:facepalm:

Nå er jeg faktisk i tenkeboksen på å kutte ut pillene å ta det som de kommer! Jeg vet at jeg vil ha et barn nr 4, men planen var egentlig å vente noen år. Tenker nå at det hadde vært greit å kjørt på nå, når vi fortsatt er inni denne småbarnsperioden med lite søvn, bleier, trasser osv:angelic:
 
Back
Topp