❄️ IKM UKE 2 ❄️

Testen i dag var helt blenda, og tr kom som forventet. Akkurat som den pleier, presis på dagen. Bare å sette igang med pp8 da. Gratulerer til dere med to streker :love7 og til dere andre, håper vi ses i neste ikm gruppe :happy:
 
Bare lurestreker. Tok en til nå hvor det knapt var noe strek. Hater virkelig babyplan:(
Er du helt sikker? Synes jo jeg ser helt tydelige streker. Aldri opplevd med babyplan, kanskje du har fått en pakke med feil i. :(
 
Testen i dag var helt blenda, og tr kom som forventet. Akkurat som den pleier, presis på dagen. Bare å sette igang med pp8 da. Gratulerer til dere med to streker :love7 og til dere andre, håper vi ses i neste ikm gruppe :happy:

Tusen takk på den 8 pp nå satt den her hvertfall:) krysser for deg og tror egentlig du er gravid utifra testene å lese. Mine var jo også slik. Kjøp digital ♡
 
Tusen takk på den 8 pp nå satt den her hvertfall:) krysser for deg og tror egentlig du er gravid utifra testene å lese. Mine var jo også slik. Kjøp digital ♡
Ååh. Tusen takk :happy: Det kan hende at det bare er en blødning, og at jeg er gravid. Da hadde jeg blitt veldig overlykkelig :p Men er nok bare dustete tr. Har vel og merke ikke hatt noe mensen smerter, og fortsatt vondt på utsiden av puppene. Gjenstår å se utover dagen om blødningen tar seg opp :love7
 
Jeg har spottet 2 dager nå, minimalt... Men ennå ingen mensen å se, bruker aldri å spotte mer enn 2 dager så den bør komme i morgen. Dag 39 nå ..... Men blenda tester for 3 dager siden!
 
Får kjeeeeempe svak strek på de dumme eBay testene.. blir helt sprø av å ikke vite.. disse testene var helt blank i går.
 

Vedlegg

  • 4FAEC99D-97D4-4754-85CA-1D161F56681C.jpeg
    4FAEC99D-97D4-4754-85CA-1D161F56681C.jpeg
    641,9 KB · Visninger: 109
Får kjeeeeempe svak strek på de dumme eBay testene.. blir helt sprø av å ikke vite.. disse testene var helt blank i går.
Dersom du er 4 dager før ikm, bruk cb digital, så slipper du å lure. Legen sa det var testen de kunne gå utifra.. :)
Det er lett å få utvannet slike strimler, slik det ser ut til at har skjedd med den du postet her:)

Håper på flere gravide her! Veldig få i denne gruppa som ble gravide:((
 
Dersom du er 4 dager før ikm, bruk cb digital, så slipper du å lure. Legen sa det var testen de kunne gå utifra.. :)
Det er lett å få utvannet slike strimler, slik det ser ut til at har skjedd med den du postet her:)

Håper på flere gravide her! Veldig få i denne gruppa som ble gravide:((
Jeg har ikm i dag eller i morgen. Tror eggløsning var på nyttårsaften:) men ja, bare til å vente og se om tr kommer i løpet av dagen! Kjennes nemlig sånn ut:p
 
Jeg skjønner ikke noe. Jeg er i dag 39 i syklusen De to forrige var på 35 og 37 dager,hvor jeg spotter i 2 dager Før mensen, med litt svakt på dag 1 og økende dag 2,så begynner mens smerter og mensen formiddagen på dag 3 om dere skjønner?
Denne gang har spottet jeg kun litt brunt på fredag, meget sparsomt i går og i dag er det fraværende. Egentlig ikke symptomer på graviditet, foruten skikkelig oppblåst og føler meg sånn kvalm etter et stort måltid konstant, høy temperatur som ikke har droppet. Dag 15 eller 16 dpo så testene burde vært sterkere.

Den ene testen ble tatt dag 13 dpo, tilhører clearblue fertilitetsmonitor, er omdiskutert om den alltid gir to streker eller ikke. Men monitoren sa negativ. Den andre er vanlig clearblue tatt på dag 12,ser såvidt svakt kryss. Den andre er loyds pharmacy tatt i dag, kun etter 1 time urin men den er også omdiskutert på skygge strek. Dog den første jeg tok av de på torsdag hadde ikke sterk, men den tok jeg ikke bilde av.
Jeg fikk sent positivt sist også, men husker ikke når. Jeg trur nok tanta er på vei, men det kan jo være en liten spire som ikke festet seg.

Fortsatt ingen blødning i dag og nå tok jeg en ny clearblue fertilitetsmonitor test, som jeg ikke fikk satt inn i monitoren. Men den var jo tydelig sterkere.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190113-150422.jpg
    Screenshot_20190113-150422.jpg
    253,8 KB · Visninger: 84
  • Screenshot_20190113-150500.jpg
    Screenshot_20190113-150500.jpg
    272,8 KB · Visninger: 85
  • Screenshot_20190113-110346.jpg
    Screenshot_20190113-110346.jpg
    392,6 KB · Visninger: 80
  • IMG_20190113_110205.jpg
    IMG_20190113_110205.jpg
    428,4 KB · Visninger: 82
Da virker det som tr er anmarsj! Spotter rosa! :smug: Gjett om babyplan skal få høre det:angry7:angry4:smiley-angry019

litt glad for at det endte slik, for en frustrerende syklus dette har vært. aldri følt meg så lurt!
 
Mega svak strek på kvelden i dag med a1 i tillegg til de andre som også er svake. Men allikevel, jeg har ikke trua og spotter minimalt litt brunt på dag 3.Men i morgen er det dag 40 i syklusen, 16 dpo så dette er jo håpløst irriterende. Nå får kroppen bestemme seg over hva den vil:facepalm:. Går jo rundt og føler meg konstant overspist og stinn, gulper og oppblåst... Får se hva morgen urin i morgen viser, får krysse fingrene:nailbiting:
 

Vedlegg

  • IMG_20190113_230120.jpg
    IMG_20190113_230120.jpg
    240,3 KB · Visninger: 84
Jeg kan settes på tante rød :gen014 er egentlig veldig glad og letta, vil bare legge denne merkelige syklusen bak meg. Gratulerer til dere som er gravid! :happy093
 
Mega svak strek på kvelden i dag med a1 i tillegg til de andre som også er svake. Men allikevel, jeg har ikke trua og spotter minimalt litt brunt på dag 3.Men i morgen er det dag 40 i syklusen, 16 dpo så dette er jo håpløst irriterende. Nå får kroppen bestemme seg over hva den vil:facepalm:. Går jo rundt og føler meg konstant overspist og stinn, gulper og oppblåst... Får se hva morgen urin i morgen viser, får krysse fingrene:nailbiting:
Den der er veldig tydelig positiv!! Blir spennende å se! :) jeg spotta MYE brunt fra 13 dpo og frem til uke 7. Gyn sa dette var vanlig :confused005
 
Den der er veldig tydelig positiv!! Blir spennende å se! :) jeg spotta MYE brunt fra 13 dpo og frem til uke 7. Gyn sa dette var vanlig :confused005
Fikk vist positiv. Men har virkelig ikke trua, og det er 16 dager siden eggløsning så jeg burde få sterkere tester og 2-3 uker på den elektriske.
Men hvilken farge var det på spottingen din om jeg kan spørre? Og hva er mye :smiley-angelic002
 

Vedlegg

  • IMG_20190114_063639.jpg
    IMG_20190114_063639.jpg
    737 KB · Visninger: 79
  • IMG_20190114_074249.jpg
    IMG_20190114_074249.jpg
    291,8 KB · Visninger: 63
Last edited:
Jeg kan settes på tante rød :gen014 er egentlig veldig glad og letta, vil bare legge denne merkelige syklusen bak meg. Gratulerer til dere som er gravid! :happy093

Du må klage på de testene!! De skal ikke feilaktig vise tydelig positiv som det der :(
Sint på dine vegne!! Men lykke til i ny pp :)
 
Fikk vist positiv. Men har virkelig ikke trua, og det er 16 dager siden eggløsning så jeg burde få sterkere tester og 2-3 uker på den elektriske.
Men hvilken farge var det på spottingen din om jeg kan spørre? Og hva er mye :smiley-angelic002

Gratulerer!!!
 
Fikk vist positiv. Men har virkelig ikke trua, og det er 16 dager siden eggløsning så jeg burde få sterkere tester og 2-3 uker på den elektriske.
Men hvilken farge var det på spottingen din om jeg kan spørre? Og hva er mye :smiley-angelic002
Så fine tester!! :-D jeg hadde en slags mini mens. Det var brunt, rødt og rosa. Var sikker på at det gikk galt:confused005
 
Hvor lenge holdt det på?
Jeg blødde vel i noen uker. Så dro på tidlig ul for å sjekke hva som var greia.. men der sto alt bra til! Blødde fra livmorhalsveggen eller hva det var. Jeg sluttet vel å blø rundt uke 7-8. Før det starta på igjen i uke 14-20. Blødde litt hele tiden jeg:confused005
 
Back
Topp