Prøver meg på te-bølgen denne gangTenkte å tempe, men glemmer det bare
![]()
Hvilken te blir du å prøve?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøver meg på te-bølgen denne gangTenkte å tempe, men glemmer det bare
![]()
Lakristeen til yogi og salvie teHvilken te blir du å prøve?![]()
Lakristeen til yogi og salvie te![]()

Nada her. Hva med deg, bortsett fra dobbel L?
Jeg prøver også salvie te denne pp.. og tempingog concieve + ! Og grapefruktjuice
![]()
Lakristeen var god, enda ikke prøvd salvie teen, så spent på om den smaker oregano eller ikkeSå bra du liker lakris. Har prøvd par yogi-teer tidligere, ikke ifb. med prøving, og synes mange har en vemmelig smak av anis.![]()
Lakristeen var god, enda ikke prøvd salvie teen, så spent på om den smaker oregano eller ikke![]()

Hahah, det smaker oregano ja? Mene å ha lest flere syns detDa får du bare late som det er pizza.![]()
Ja, du har ikke tempet før? Eller? Ble brått usikker... Er alt det du ramset opp nytt for denne PP´n? Ikke prøvd før noe av dette?
Jo! Du har jo drukket grapefruktjuice i alle fall. Det var jo bildet ditt fra vårkonken som fristet meg og fikk meg til å kjøpe juicen. Så det kan jo sies, at jeg drikker jo den, men det er uavhengig EL-slim, for jeg synes den er god.![]()
Heheh så bra at bildet førte til noe dajeg har drukket grapefruktjuice før ja, jeg syns også det er veldig godt
men det er et forsøk på å få mer el slim da jeg ikke har hatt noe særlig siden den pp jeg ble gravid sist (oktober) concieve + bruker jeg også hver mnd. Tempingen derimot er noe nytt for meg og salvie te
![]()

Det er godt å høreKoselig å ha deg her som vår heiamaskot.![]()
Hahah, det smaker oregano ja? Mene å ha lest flere syns det![]()

Heheh så bra at bildet førte til noe dajeg har drukket grapefruktjuice før ja, jeg syns også det er veldig godt
men det er et forsøk på å få mer el slim da jeg ikke har hatt noe særlig siden den pp jeg ble gravid sist (oktober) concieve + bruker jeg også hver mnd. Tempingen derimot er noe nytt for meg og salvie te
![]()
Ønsker dere lykke til![]()