Prøver meg på te-bølgen denne gang Tenkte å tempe, men glemmer det bare
Hvilken te blir du å prøve?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøver meg på te-bølgen denne gang Tenkte å tempe, men glemmer det bare
Lakristeen til yogi og salvie teHvilken te blir du å prøve?
Lakristeen til yogi og salvie te
Nada her. Hva med deg, bortsett fra dobbel L?
Jeg prøver også salvie te denne pp.. og temping og concieve + ! Og grapefruktjuice
Lakristeen var god, enda ikke prøvd salvie teen, så spent på om den smaker oregano eller ikkeSå bra du liker lakris. Har prøvd par yogi-teer tidligere, ikke ifb. med prøving, og synes mange har en vemmelig smak av anis.
Lakristeen var god, enda ikke prøvd salvie teen, så spent på om den smaker oregano eller ikke
Hahah, det smaker oregano ja? Mene å ha lest flere syns detDa får du bare late som det er pizza.
Ja, du har ikke tempet før? Eller? Ble brått usikker... Er alt det du ramset opp nytt for denne PP´n? Ikke prøvd før noe av dette?
Jo! Du har jo drukket grapefruktjuice i alle fall. Det var jo bildet ditt fra vårkonken som fristet meg og fikk meg til å kjøpe juicen. Så det kan jo sies, at jeg drikker jo den, men det er uavhengig EL-slim, for jeg synes den er god.
Heheh så bra at bildet førte til noe da jeg har drukket grapefruktjuice før ja, jeg syns også det er veldig godt men det er et forsøk på å få mer el slim da jeg ikke har hatt noe særlig siden den pp jeg ble gravid sist (oktober) concieve + bruker jeg også hver mnd. Tempingen derimot er noe nytt for meg og salvie te
Det er godt å høreKoselig å ha deg her som vår heiamaskot.
Hahah, det smaker oregano ja? Mene å ha lest flere syns det
Heheh så bra at bildet førte til noe da jeg har drukket grapefruktjuice før ja, jeg syns også det er veldig godt men det er et forsøk på å få mer el slim da jeg ikke har hatt noe særlig siden den pp jeg ble gravid sist (oktober) concieve + bruker jeg også hver mnd. Tempingen derimot er noe nytt for meg og salvie te
Ønsker dere lykke til