✨ IKM uke 4 ❤️

Jeg bestilte tidligtester fra babyplan i går, så ryker nok en test så fort de kommer i postkassa :angel4
Men selv med disse feelingene jeg har hadd, har jeg egentlig ikke troa på at det har klaffet denne PP :-/ meen, håpet er jo der uansett:angelic: når tenker du ta første test? :)
Har sagt lørdag, men det kan også bli fredag :hilarious:

Nå ble endelig jeg og ff enig om antall dpo dager. Måtte ta bort noen høye temperaturer. 4 dpo i dag :joyful:
7A476A44-E4D3-4B50-B7AB-6B05B28FE3C4.jpeg

CD26/9DPO :smiley-bounce012
Har ett par dager igjen med testing før jeg gir opp håpet for denne pp:angelic: Tempen er fortsatt høy og fin:joyful: Testet på morgenurin og 2.urin idag. Testene fra babyplan er tidligtester 10mlu og makesure er 25mlu. Eller ingen spesielle symptomer. Småkvalm av og til, det er jeg gjerne i dpoland og promper mye og er oppblåst. Så ikke noe nytt der:hilarious: kom litt skygger idag også, som vanlig:hilarious: testet svaaaakt positivt forrige pp 9 dpo. Med mini på 15 mnd testet jeg først svakt positivt 10dpo sent på kvelden. Så jeg hååååper fortsatt:smiley-angelic001:Heartpink
Overlay: Grønn er fra graviditeten med E på 15 mnd, lilla fra SA i desember.
Screenshot_20230118_065643_FF App.jpg

Screenshot_20230118_065606_FF App.jpg

20230118_071641.jpg

20230118_082523.jpg

Er jeg som skal levere i bhg i dag, så kan hende jeg drar innom butikken og ser om de har tester tilgjengelig som jeg kan kjøpe uten å trenge å snakke meg noen og uten at noen ser meg:hilarious:

Jaaaa, teste teste :smiley-bounce012 Er sååå spent på dine vegne❤️ Har sett testene og de er jo positive❤️

Har ett par dager igjen med testing før jeg gir opp håpet for denne pp:angelic: Tempen er fortsatt høy og fin:joyful: Testet på morgenurin og 2.urin idag. Testene fra babyplan er tidligtester 10mlu og makesure er 25mlu. Eller ingen spesielle symptomer. Småkvalm av og til, det er jeg gjerne i dpoland og promper mye og er oppblåst. Så ikke noe nytt der:hilarious: kom litt skygger idag også, som vanlig:hilarious: testet svaaaakt positivt forrige pp 9 dpo. Med mini på 15 mnd testet jeg først svakt positivt 10dpo sent på kvelden. Så jeg hååååper fortsatt:smiley-angelic001:Heartpink

20230118_071641.jpg

20230118_082523.jpg
Sniker fra uke 3. Synes babyplan sin tidligtest på nr 2 var godt synlig :)

6dpo:
Jeg hadde maaasse sånne graviddrømmer som var helt merkelige og veldig ekte når jeg var gravid nå i okt/nov/des. De ble helt borte etter aborten men, i natt hadde jeg en sånn drøm igjen!!
Drømte at mamma hadde valgt å få aktiv dødshjelp og hadde fått en dato hun skulle dø. Hun var lykkelig og glad, men syns at nå var det på tide å avslutte livet. Jeg var helt fortvila og sint for at hun ville dø og ikke ville se barnebarna vokse opp. Våknet både gråtende og sint. :dead:

La meg og kjempe kvalm igår og lå å brakk meg i sengen før jeg sovnet… Jeg har blitt kvalm ekstremt tidlig før, selv om jeg har fått x antall kommentarer her inne på at det ikke er mulig så tidlig:shy:
Men nå har jeg vært gravid fem ganger og det har vært det samme hver gang, og det er sånn jeg har skjønt at jeg har vært gravid før, så får alle andre tro hva de vil:woot: (har hyperemesis i graviditetene..)

Så jeg syns dette var spennende! Men jeg er ikke like skråsikker nå altså, har litt kvalme av og på som henger igjen etter forrige graviditet og igår jobbet jeg 11 timer vakt så jeg var veldig, veldig sliten på kvelden, så det er godt mulig det bare er derfor denne gangen :happy:

Blir spennende dager fremover og gleder meg til å se mange flere bilder av tester!

Last edited:
6dpo:
Jeg hadde maaasse sånne graviddrømmer som var helt merkelige og veldig ekte når jeg var gravid nå i okt/nov/des. De ble helt borte etter aborten men, i natt hadde jeg en sånn drøm igjen!!
Drømte at mamma hadde valgt å få aktiv dødshjelp og hadde fått en dato hun skulle dø. Hun var lykkelig og glad, men syns at nå var det på tide å avslutte livet. Jeg var helt fortvila og sint for at hun ville dø og ikke ville se barnebarna vokse opp. Våknet både gråtende og sint. :dead:

La meg og kjempe kvalm igår og lå å brakk meg i sengen før jeg sovnet… Jeg har blitt kvalm ekstremt tidlig før, selv om jeg har fått x antall kommentarer her inne på at det ikke er mulig så tidlig:shy:
Men nå har jeg vært gravid fem ganger og det har vært det samme hver gang, og det er sånn jeg har skjønt at jeg har vært gravid før, så får alle andre tro hva de vil:woot: (har hyperemesis i graviditetene..)

Så jeg syns dette var spennende! Men jeg er ikke like skråsikker nå altså, har litt kvalme av og på som henger igjen etter forrige graviditet og igår jobbet jeg 11 timer vakt så jeg var veldig, veldig sliten på kvelden, så det er godt mulig det bare er derfor det denne gangen :happy:

Blir spennende dager fremover og gleder meg til å se mange flere bilder av tester!

Ååååh, som jeg håper det er pga spire❤️✨️ Har hyperemesis selv også, og vet hvor ille det er❤️ med 10åringen min testet jeg tydelig positivt 6 dpo, så vet det går ann❤️

Ååååh, som jeg håper det er pga spire❤️✨️ Har hyperemesis selv også, og vet hvor ille det er❤️ med 10åringen min testet jeg tydelig positivt 6 dpo, så vet det går ann❤️

Oi, det er tidlig! Spennende!
Følger spent med på testene dine nå og syns nå det var litt skygge på et par av de idag og:woot::Heartred

Jeg testet idag, tenker å teste igjen på fredag også hver dag etter det for da vil det være lett å se hvis det blir stigning på testene :shy:

Har lest flere eksempler på kvalme en god stund før positiv test i hyperemesis gruppa, så det er nok ikke så uvanlig for oss med hyperemesis.
Jeg har opplevd å være litt kvalm her og der fra 5/6 dpo, også slår det ordentlig inn med oppkast x fler uti uke 4..

Hei dere! Jeg trenger hjelp til å tolke eggløsningstester, har ikke så mye erfaring med sånne tester. Skulle egentlig ha eggløsning 11/12. januar, men manglet tegn og testet negativt. Så tenkte jeg ikke fikk eggløsning eller at jeg hadde gått glipp av det på et vis. Men så tok jeg en test i dag, og den ser jo nesten positiv ut. Eller?

Vedlegg

• 20230118_102050.jpg
    20230118_102050.jpg
    1,1 MB · Visninger: 90

20230118_071641.jpg

20230118_082523.jpg
Synes jeg ser noe her :smiley-angelic001 :Heartred

Grafen stiger og stiger :D har hatt ømme bryster hver eneste syklus i dpo, men denne gangen merker jeg ingenting hittil.

Vis vedlegget 396992
Samme her. Til meg er de ømme, stikker og delvis sår på brystvorta, men nå merker jeg ingenting. Og hver gang fra el til mens har dette skjedd (ca 7-8 sykluser blir det nå), men denne gangen, ingenting. Så håper dette kan være positivt for oss begge to :joyful::Heartred

jeg ble tidlig hormonell med jentungen, men da jeg ble gravid med guttongen var det luktesansen jeg først fikk som sterkt symptom - men da var jeg vel 4-5 uker påvei:)
Åja, fikk ikke med meg at de var tørket på bildet du delte. Men er jo uten tvil streker der! Vi får krysse fingrene for at de blir sterkere:angel8 og det uten og ha tørket :) tar du ny test i dag?
Ja, kjøp! Vi vil se bilde av test :hilarious::smiley-angelic001
Dagens var blenda..

Back
Topp