6dpo:
Jeg hadde maaasse sånne graviddrømmer som var helt merkelige og veldig ekte når jeg var gravid nå i okt/nov/des. De ble helt borte etter aborten men, i natt hadde jeg en sånn drøm igjen!!
Drømte at mamma hadde valgt å få aktiv dødshjelp og hadde fått en dato hun skulle dø. Hun var lykkelig og glad, men syns at nå var det på tide å avslutte livet. Jeg var helt fortvila og sint for at hun ville dø og ikke ville se barnebarna vokse opp. Våknet både gråtende og sint.
La meg og kjempe kvalm igår og lå å brakk meg i sengen før jeg sovnet… Jeg har blitt kvalm ekstremt tidlig før, selv om jeg har fått x antall kommentarer her inne på at det ikke er mulig så tidlig

Men nå har jeg vært gravid fem ganger og det har vært det samme hver gang, og det er sånn jeg har skjønt at jeg har vært gravid før, så får alle andre tro hva de vil

(har hyperemesis i graviditetene..)
Så jeg syns dette var spennende! Men jeg er ikke like skråsikker nå altså, har litt kvalme av og på som henger igjen etter forrige graviditet og igår jobbet jeg 11 timer vakt så jeg var veldig, veldig sliten på kvelden, så det er godt mulig det bare er derfor det denne gangen
Blir spennende dager fremover og gleder meg til å se mange flere bilder av tester!