Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Står beskrevet i tråden festet øverst i desember 2023 forumetHvor skriver man seg opp på terminliste?
Vi får skjult enten i kveld eller i morgen, sier forumansvarlig
jeeeej så moroVi får skjult enten i kveld eller i morgen, sier forumansvarlig
Da kan man gå litt mere i dybden på ting, ting /prat kan gå litt mere på det private plan. Da det dukker ikke opp i Google søk osv.Sikkert et dumt spørsmål, men hva er hensikten med en skjult gruppe?
Må være innleggTeller likes? Eller må det være innlegg?
Må gå bananas, jeg, nå
Ånei Dette har ikke jeg fått med meg. Så trist å lese. Håper det går bra med degÅååh, finaste banneret ever så kjipt at eg ikkje fekk henga med dokk videre likevell men her er SA'en eit faktum idag, så det e berre å move on
Ønske alle julestjernene masse lykke til videre ️️️️
Er så tidlig og så lav hCG at det aldri ville vært noko å sjå på UL likevell, kjemisk igjen dessverre ❤Ånei Dette har ikke jeg fått med meg. Så trist å lese. Håper det går bra med deg
Har du tatt ultralyd for å være helt sikker?
Klem!
Aner ikke hvordan man spør om tilgang men jeg vet jeg har 50 innlegg her inne, er det mulig å få tilgang?Nå er skjult gruppe oppe å går
Send en melding til meg eller @Jozo, så fikser vi detAner ikke hvordan man spør om tilgang men jeg vet jeg har 50 innlegg her inne, er det mulig å få tilgang?
Har lagt deg til. Siden det er langhelg tror jeg ikke forumansvarlig legger til nye medlemmer til skjult gruppe før på tirsdag daAner ikke hvordan man spør om tilgang men jeg vet jeg har 50 innlegg her inne, er det mulig å få tilgang?
Tusen takk!Har lagt deg til. Siden det er langhelg tror jeg ikke forumansvarlig legger til nye medlemmer til skjult gruppe før på tirsdag da