Lykke_lille93
Gift med forumet
Himmelbarn
♡Julekulene 2021♡
✨️Julestjernene2023✨️
Novemberlykke2024❤️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fantastisk️Julestjernene2023
️gikk av med seieren for navn på skjult
Andte forslag til farge på banner?
50 innlegg på desember gruppaHei! Er det noe vi andre som ikke er så godt kjente på forum, må gjøre for å bli med her?

Skrive deg på terminlista om du ikke har gjort detHei! Er det noe vi andre som ikke er så godt kjente på forum, må gjøre for å bli med her?
Du e så flink!Da har jeg sendt melding til forumansvarlig for å opprette skjult, det ble mørkegrønt banner med hvit skrift på denneDen leda såpass, at jeg tok den nå
![]()
passe fint at detta e innlegg nr 50 i gruppa då, så e eg ready to enter når skjult er oppe og går
snakk om å komme rett inn til kremen

50 innlegg,skrive seg på terminlisten og vært medlem i 1 mndMå man ha 50 innlegg for å bli med i den skjulte gruppen, eller holder det å ha skrevet seg på terminlisten?![]()
Takk for info50 innlegg,skrive seg på terminlisten og vært medlem i 1 mnd![]()
Takk for at du tar ansvar og ordner opp! ❤Da har jeg sendt melding til forumansvarlig for å opprette skjult, det ble mørkegrønt banner med hvit skrift på denneDen leda såpass, at jeg tok den nå
![]()
Åå, fine degTakk for at du tar ansvar og ordner opp! ❤
Takk for anerkjennelsen Ja, tusen takk for alt du har gjortÅå, fine degTakk for anerkjennelsen
![]()
Du er bestÅå, fine degTakk for anerkjennelsen
![]()