Så braDethar jeg gjort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braDethar jeg gjort
Og dersom du ser andre setning jeg skrev så skrev jeg til tirsdagHehe skriver dårligtrøtt . Mente hvor lenge? Du skrev søndag og jeg til . Men ser det var litt uleselig
Alltid godt å komme hjemDugg å være på hotell, godt å komme hjem selv om jeg endte opp med dugnad da..
Nå er kroppen sliten , hvile i morgen og full fart meste uke igjen
Hva så du?Ser film med barna. Kommer inn etter leggetid.
Uff da, hva skjer?Usj, dramatikk på jobb...
Masse god bedringVært ute og kjøpt c-vitaminer og paracett
Nå bør jeg fort komme i form igjen
Dugnad hvor?Gutta mine har vært på dugnad i 5 t i dag, var en oppgitt gjeng jeg kom til da jeg kom dit
Mye vi ikke fikk gjort men de har gjort en fantastisk innsats likevel
Har heldigvis blitt bedre nåUff dablitt syk??
Hva så du?![]()
Tror jeg bør soveOg dersom du ser andre setning jeg skrev så skrev jeg til tirsdag![]()
Tror jeg bør soveOg dersom du ser andre setning jeg skrev så skrev jeg til tirsdag![]()
Krysser fingre5 natt for frøkna i egen seng. Nettene er så som så, men mye bedre. Håpet er at det blir magisk om en uke eller to..
Hva skjer?Usj, dramatikk på jobb...
Huff....hektiskTrolig ja.
Mannen derimot skal på fotballturnering med mellomste i morgrn, oppmøte kvart på ni eller noe sånn. En halvtime herfra. Nevnte jeg at han var nattevakt ja. Sånn våken.
God kveld SynGod kveld
Hektisk vakt?Usj, dramatikk på jobb...
Så veldig godt utOk, jeg vet jeg til vanlig ikke spiser så mye karbo, men en god paella er umulig å motstå
Vis vedlegget 296280
Godt å høreHar heldigvis blitt bedre nå![]()
TakkKrysser fingre![]()