Ja, gjør detDet var bare fantastisk! Rammer du inn bildene i glass etterpå?![]()
sender deg en pm for å vise Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, gjør detDet var bare fantastisk! Rammer du inn bildene i glass etterpå?![]()
sender deg en pm for å vise TakkJa, gjør detsender deg en pm for å vise
![]()
Jepp! Endel styr midt på natta men hun holder nok på med tenner og det er nok ikke lett å avvenne pupp og nærhet så går seg nok tilSå bra det går fint!![]()
Obs, SAS streiker visst...
Bra flyet jeg skal ta på søndag er inspirert av Rudolf og har rød nese![]()
Åh men er andre premier da dom er fineAltfor mange, har bare nærmere 350 innlegg. Shit![]()
Det er det absoluttÅh men er andre premier da dom er fine
Lilleba pysjen feksDet er det absolutt
Mm, de er deilige!Lilleba pysjen feks
Mhm veldigMm, de er deilige!
Det går det altså.Usj da, mangler 200 innlegg![]()
Får prøveDet går det altså.
Har vel litt over 400 innlegg og 17 tråder.Det går det altså.
Usj da, mangler 200 innlegg![]()
Men men. Eg skravler i veg 
Fortsatt ikkje funnet ut kor eg finner ut detteMen men. Eg skravler i veg
![]()
Er det ikke 24 tråderDu åpner topp 100 for april, det ligger link i tråden med premiene. Og der står hvor mye du har skrevet i april, trekker du det fra 999 ser du hva du mangler på å kunne være med i trekking av duplo. Også må du ha startet 20 tråder da
Det klarer duUsj da, mangler 200 innlegg![]()
Over 24 tråderDu åpner topp 100 for april, det ligger link i tråden med premiene. Og der står hvor mye du har skrevet i april, trekker du det fra 999 ser du hva du mangler på å kunne være med i trekking av duplo. Også må du ha startet 20 tråder da
Vi får prøve, hjelper godt med dere skravlehøner her inneDet klarer du