Sol nå da
Sol her også!![emoji1][emoji1] happy!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sol nå da
Var så dyr frakt
Will do [emoji23] Håper bare han er enig haha
Bare ett annet ord for at vi er alene hjemme og dermed ikke trenger å være rolige eller nødvendigvis på soverommet [emoji23]
Er sikkert en grunn, men litt usikker på om grunnen er god [emoji6]
Alt man trenger å gjøre er låse denne tråden og starte en ny, men må jo være admin/mod for å kunne låse.
April spøk???
Er ingen av oss som har endret den. Trådstartere kan selv endre overskriften på trådene de oppretterDet er sant[emoji4]
Men må være en grunn til at Tamara/moderator har endret overskriften ??
Er ingen av oss som har endret den. Trådstartere kan selv endre overskriften på trådene de oppretter![]()
Herlig!!! Heia heia!!7-7 i første kamp. Gøy kamp
Er sikkert en grunn, men litt usikker på om grunnen er god [emoji6]
Alt man trenger å gjøre er låse denne tråden og starte en ny, men må jo være admin/mod for å kunne låse.
Fordi tullemannen gikk på jobb først og han kan jo bli sliten da [emoji85]Hvordan kan han være UENIG?![emoji23][emoji23]
Er ingen av oss som har endret den. Trådstartere kan selv endre overskriften på trådene de oppretter![]()
Vi har ikke endret noen overskriftSkravletråder er noe DERE lager og bestemmer over. Jeg bryr meg ikke med den saken
(Jeg bare flytter de gamle skravletrådene til "leke og konkurranseform" når mnd er over som regel, fordi det blir så mye trøkk på plassen på generelt om store tråder blir liggende her.
(Skravletrådene oppsto i sin tid fordi jeg ba dere om å skravle om topp 100 plasseringene og premiene ett annet sted enn i topp 100 tråden, og derifra eskalerte skravlingen.Så begynte dere å lage en ny tråd for hver mnd.
)
Skjønner detBle gravid og mistet etter frøkna faktisk og var jo velkomment da, men ikke planlagt . Vil vente noen år
Will do [emoji23] Håper bare han er enig haha
Bare ett annet ord for at vi er alene hjemme og dermed ikke trenger å være rolige eller nødvendigvis på soverommet [emoji23]
Høres ut som det blir lite bv tid idagFordi tullemannen gikk på jobb først og han kan jo bli sliten da [emoji85]
Shoegrl som har spøka med oss daEr det sant?[emoji4] trodde ikke det gikk jeg...
Men da er det jo trådstarter som har endret[emoji6]
Er det noe nytt?
Tidligere måtte man ta kontakt med dere dersom man ønsket å endre overskriften
Shoegrl som har spøka med oss da![]()
Jeg har klart det selv den siste tiden i hvert fallDet var det jeg også trodde[emoji4]
Jeg har klart det selv den siste tiden i hvert fall![]()