♫ Skravletråd Mars ♫

Vi skal jo til dyreparken i år. Fader som jeg gleder meg
Tror barna begynner bli for store her. De brydde seg ikke så mye lengre når vi var der. [emoji87] Men er jo så koselig også der. Eneste var at tømmerrenna var stengt den dagen [emoji23] Vi er alltid så heldige vi

Har dere bestemt sommeren da? Blir det noen ferieplaner?

Vet jo st noen av dere har bestilt syden tur
Ikke bestemt her.

Vi snakker om hunderfossen igjen. Var en suksess i fjor. Kongeparken blir det hvertfall. Og vi snakker smålig om danmark. Men ikke bestemt oss enda da

Tror barna begynner bli for store her. De brydde seg ikke så mye lengre når vi var der. [emoji87] Men er jo så koselig også der. Eneste var at tømmerrenna var stengt den dagen [emoji23] Vi er alltid så heldige vi
Haha. Skjønner det.

Tenker at eldste snart er for stor her også. Så vi må nytte på nå;)

Haha. Skjønner det.

Tenker at eldste snart er for stor her også. Så vi må nytte på nå;)
Må det :D Men eldste har vært litt småsur på dyreparken i mange år da [emoji23] Hu var litt uheldig ene året. Vi vsr der man kan klappe griser og geiter. Og ene geita var drektig og stanga hu rett i låret uten grunn. Så hu hadde ett blåmerke forma som horn fra kneet og opp til hofta :o Så de senere år har jeg helst stått mellom de og dyr itilfelle en geit kommer igjen :o

Bare det funker er det jo greit da :D
Vi ser jo hver våre serier, men har enkelte serier vi ser sammen. Men det blir ofte når barna sover. Siden de er jo ikke komedie [emoji14]
Haha. Akkurat sånn har vi det og! Og siden han trener hver kveld har jeg masse på opptak, så dekoderen er full snart :p Jeg får aldri sett mine ting, og vi får aldri sett det vi ser sammen. Og om jeg faktisk har tid en kveld til å se på noe, så klarer jeg ikke å velge mellom alt, så sitter med mobilen i stede :p Men i helgen skal største til besteforeldrene, så da må vi klare å få sett noe. Haha

Haha. Akkurat sånn har vi det og! Og siden han trener hver kveld har jeg masse på opptak, så dekoderen er full snart [emoji14] Jeg får aldri sett mine ting, og vi får aldri sett det vi ser sammen. Og om jeg faktisk har tid en kveld til å se på noe, så klarer jeg ikke å velge mellom alt, så sitter med mobilen i stede [emoji14] Men i helgen skal største til besteforeldrene, så da må vi klare å få sett noe. Haha
Det BØR dere jammen meg haha [emoji14]

Dekoderen her også er full. Mest av simpsonsepisoder og de ser jeg nå [emoji23]
Må få slette noe gitt. Unga også liker simpsons da [emoji14] Så greit å ta de opp haha

Så lenge vi kommer oss frem uten alt for mye stress fra ungene. Så skal jeg være strålende fornøyd, og bare nyte dagene;)
Hehe. Ja, skal dere kjøre da eller? For da kan det jo lett bli litt stress og mas, men det kan det jo for så vidt på fly og :p Men nyte det må du. Er jo dyreparken. Misunner alle som skal der. Hehe

Det BØR dere jammen meg haha [emoji14]

Dekoderen her også er full. Mest av simpsonsepisoder og de ser jeg nå [emoji23]
Må få slette noe gitt. Unga også liker simpsons da [emoji14] Så greit å ta de opp haha
Ja, er på tide nå!

Greit med noe du kan se både med og uten ungene :) Og the simpsons er jo gøy.

Har bare shimmer and shine til eldste på dekoderen som eldste kan se (har litt lyst å se de jeg og:p) men nå har hun funnet ut at de nyeste er skummel. Så vurderer og slette de, men da vil hun helt sikkert se de. Så tar bare opp plass de og :p

Crap ! Mannen kjøpte trommesett for noen år siden. Så unga kunne spille på. Greit det. Han satte det bort på ett annet hus. I kveld kom vennene hans med det tilbake. De skulle flytte noe greier.

Blir gøy når barna ser det i morgen ja [emoji86][emoji86][emoji86][emoji86][emoji90] Liggee midt i stua nå liksom

Ja, er på tide nå!

Greit med noe du kan se både med og uten ungene :) Og the simpsons er jo gøy.

Har bare shimmer and shine til eldste på dekoderen som eldste kan se (har litt lyst å se de jeg og:p) men nå har hun funnet ut at de nyeste er skummel. Så vurderer og slette de, men da vil hun helt sikkert se de. Så tar bare opp plass de og :p
Hahaha. Typisk det da [emoji14]
Jeg of minsta holder på med my little pony sammen. Jeg og eldste masterchef junior og simpsons hovedsaklig. Så ja. Ting tar jammen plass på dekoderen [emoji23] Endelig sett ferdig alt av masterchef. Så der sletta jeg hele sesongen ! Hurra ! [emoji39]

Hahaha. Typisk det da [emoji14]
Jeg of minsta holder på med my little pony sammen. Jeg og eldste masterchef junior og simpsons hovedsaklig. Så ja. Ting tar jammen plass på dekoderen [emoji23] Endelig sett ferdig alt av masterchef. Så der sletta jeg hele sesongen ! Hurra ! [emoji39]
Vi og ser my little pony, eller hun ser som oftest på nettbrettet, men er det noe som er skummelt må vi se sammen :)

Åh, det er så deilig når man endelig kan slette noe å få mer plass! Vår var nesten tom i høst, og nå er den full. Rart det der :p

Vi og ser my little pony, eller hun ser som oftest på nettbrettet, men er det noe som er skummelt må vi se sammen :)

Åh, det er så deilig når man endelig kan slette noe å få mer plass! Vår var nesten tom i høst, og nå er den full. Rart det der :p
My little pony er koselig da [emoji7]
Sett my little pony - equstria girls? De er også kjekke [emoji14] Men kan gjerne være litt småskumle enkelte plasser da. Mi på 6.5 år elsker de. Og jeg kan vel like godt de sangene også. Netflix de da. Er 4 filmer [emoji14]

Hehe. Ja, skal dere kjøre da eller? For da kan det jo lett bli litt stress og mas, men det kan det jo for så vidt på fly og :p Men nyte det må du. Er jo dyreparken. Misunner alle som skal der. Hehe
Vi skal kjøre ja. Minsta hater bil. Så kan bli utfordrende:P men jeg og ungene flyr hjem igjen da. Så får mannen road trip hjem alene:P

Back
Topp