Er vel oppi 29 kg ned nå [emoji4]Du har jamen meg gått ned mye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er vel oppi 29 kg ned nå [emoji4]Du har jamen meg gått ned mye
Tviler ikke [emoji23] Reist til østlandet på bvtreff før jeg [emoji23][emoji23]
Hahahaha! Bra det ikke er bare meg [emoji56]Jaa sånn gjør jeg og. Også kommer jeg midt i en film og skjønner ingenting, og må spørre masse. Så har fått beskjed en gang eller to, at enten ser jeg hele filmen med han, eller så lar jeg være og se i det hele tatt [emoji14]
Men han er mer sånn "ååh, skjønner ikke at du gidder se på dette, er det lenge igjen?" Så da ser jeg aldri noe av det jeg følger med på med han![]()
Jeg kan. Bor jo i glade Bergen vettu. Butikkene har faktisk fromasj herJa [emoji8] Hvem tar med sitronfromasj? Noen BØR det [emoji23]
Han har hatt feber fra og med søndag, og i kveld gikk den over 40.Å neistakkars lille. Mistenker du infeksjon?
Noen av dagene hvertfall. Og mye mer mygg [emoji23] De beit meg under foten. Behagelig å gå med sko da gitt [emoji23]Var det ikke fint her daaaa?![emoji1][emoji1]
Fy flate så flink! All respekt!Er vel oppi 29 kg ned nå [emoji4]
Hahaha. Var det jeg syns å huske [emoji56] [emoji8]Jeg kan. Bor jo i glade Bergen vettu. Butikkene har faktisk fromasj her![]()
For ett fantastisk resultat [emoji123][emoji123] Bøyer meg i støvet [emoji1][emoji1]Er vel oppi 29 kg ned nå [emoji4]
He he å joDet kan du ikke mene?![emoji15][emoji15]
Ingenting igjen av degEr vel oppi 29 kg ned nå [emoji4]
Huff. Da er det greit å få sjekket opp i det ja.Han har hatt feber fra og med søndag, og i kveld gikk den over 40.
I grunn jeg og. Bare ikke så godt i beina, gjør så vondt å gå da3 mnd etter fødselen gikk jeg ned på og skulle trene bein, for første gang på laaaaang tid, og trente med nesten samme vekt som jeg gjorde før jeg ble gravid, tok av litt men ikke nok. Klarte ikke gå skikkelig på 4 dager. Og klarte ikke ta opp babyen fra gulvet på 2
Men litt stiv og støl, det er godt.
Men vi to bor jo faktisk ikke så langt ifra hverandre. Kanskje vi skulle tatt et mini treff i kongeparken. Så kan ungene herje, og vi skravle?Hahaha. Var det jeg syns å huske [emoji56] [emoji8]
Kan jeg få være med også?![]()
Ja det var den da. Tenker at jeg skal tippe. Men glemme det alltid![]()
Noen av dagene hvertfall. Og mye mer mygg [emoji23] De beit meg under foten. Behagelig å gå med sko da gitt [emoji23]
Men neste gang var det mye regn. Opphold akkurat når vi reiste ut på nattelivet da [emoji56]
Å jo da.Ingenting igjen av deg
For ett fantastisk resultat [emoji123][emoji123] Bøyer meg i støvet [emoji1][emoji1]
Tusen takk [emoji4]Fy flate så flink! All respekt!
Det burde jo fungere en gang daMen vi to bor jo faktisk ikke så langt ifra hverandre. Kanskje vi skulle tatt et mini treff i kongeparken. Så kan ungene herje, og vi skravle?![]()