♫ Skravletråd Mars ♫

Jaa sånn gjør jeg og. Også kommer jeg midt i en film og skjønner ingenting, og må spørre masse. Så har fått beskjed en gang eller to, at enten ser jeg hele filmen med han, eller så lar jeg være og se i det hele tatt [emoji14]

Men han er mer sånn "ååh, skjønner ikke at du gidder se på dette, er det lenge igjen?" Så da ser jeg aldri noe av det jeg følger med på med han :p
Hahahaha! Bra det ikke er bare meg [emoji56]

Ah. Min er grei sånn. Han går på kjøkkenet på dataen og ser film [emoji14] Slipper jeg maset [emoji86]

Var det ikke fint her daaaa?![emoji1][emoji1]
Noen av dagene hvertfall. Og mye mer mygg [emoji23] De beit meg under foten. Behagelig å gå med sko da gitt [emoji23]

Men neste gang var det mye regn. Opphold akkurat når vi reiste ut på nattelivet da [emoji56]

I grunn jeg og. Bare ikke så godt i beina, gjør så vondt å gå da :hilarious: 3 mnd etter fødselen gikk jeg ned på og skulle trene bein, for første gang på laaaaang tid, og trente med nesten samme vekt som jeg gjorde før jeg ble gravid, tok av litt men ikke nok. Klarte ikke gå skikkelig på 4 dager. Og klarte ikke ta opp babyen fra gulvet på 2 :p Men litt stiv og støl, det er godt.

Haha, det er ikke sååå godt når man ikke fungerer etterpå[emoji23] men litt er fint, da kjenner man virkelig at man har brukt kroppen[emoji2]

Noen av dagene hvertfall. Og mye mer mygg [emoji23] De beit meg under foten. Behagelig å gå med sko da gitt [emoji23]

Men neste gang var det mye regn. Opphold akkurat når vi reiste ut på nattelivet da [emoji56]

Haha, myggstikk under foten faktisk[emoji23] det har jeg aldri opplevd...

Back
Topp