♫ Skravletråd Mars ♫

Joda [emoji14] Han er ikke så ille. Liker bedre svenske sinnasnekkern jeg da [emoji23] Han er sinna han haha

Men ville aldri blottlagt meg på sinnasnekkern med å fortelle om problemer vi evnt hadde og slikt nei.

Heller superoppusserne som reiser bort og får kun se glimt av hva som er gjort. Kommer så tilbake til nytt hus [emoji14]

Han er sinna, ja [emoji14] liker best han norske. Virker som en trivelig kar [emoji28]

Blir det litt som extreme makeover, bare at de ikke river hele huset? [emoji14]

Hm.. Finnes ikke sparkebukser i fysiske butikker lenger?
Prøvd cubus, lindex og bare barn..
Finner nesten ikke på nett heller. Vil ha sparkebukser (gjerne med fot!), og heldrakter! :o

Hm.. Finnes ikke sparkebukser i fysiske butikker lenger?
Prøvd cubus, lindex og bare barn..
Finner nesten ikke på nett heller. Vil ha sparkebukser (gjerne med fot!), og heldrakter! :o
Famt noen ullbukser med ben på barnas hus,det var det eneste jeg fant med føtter på [emoji15]

Han er sinna, ja [emoji14] liker best han norske. Virker som en trivelig kar [emoji28]

Blir det litt som extreme makeover, bare at de ikke river hele huset? [emoji14]
Ja. Blir nok litt lignende det heller :) Er så store drastiske forandringer. De tar helst å river alt innvendig og bygger det opp nytt. Jeg liker slike program. Tom extreme makeover syns jeg det blir for mye snakk av da. Jeg liker best å se de jobba og forandringene !

Men fantastiske jobber de gjør da. Spesielt de i USA. For der er jo strengt talt husene helst råtne og de lever for å hjelpe andre i nød. :)

Men programmene kunne til tider vært sikkert minst halvparten hadde det ikke vært for snakkinga.

Som LA Ink. Jøsses. Jeg ville bare se de bli tatovert. Ikke hele livshistorien og tusen reklamer i mellomtiden [emoji23] Ble jo aldri ferdig haha

Back
Topp