Noen som skal noe kjekt i morgen? Jeg skal rydde huset og ta en ekstra vakt
super spennende dag.. juhu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var første og siste gang.. he heFort gjort [emoji23] Aldri kjørt der da [emoji14]
God nattGod natt. Får prøve å legge meg med den snorkende bjørnen. Trøtt er jeg hvertfall
Ses i morgen! [emoji39]
10 timer ja? Hørtes lenge ut. Enda ikke flydd med mine to... Så null råd. Tatt bare bilturer og de sovner mesteparten av tiden da![]()
Men så effektiv du er altså!
Bah!Er verdens største rotehode....Finner ikke bursdagsgaven jeg skal sende og den nye pengboka jeg kjøpte og skulle ta i bruk i morgen [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15]
Noen som skal noe kjekt i morgen? Jeg skal rydde huset og ta en ekstra vaktsuper spennende dag.. juhu
God natt. Får prøve å legge meg med den snorkende bjørnen. Trøtt er jeg hvertfall![]()
Ses i morgen! [emoji39]
Noen uker? Ja, hun skal vel klare seg så lenge hun tisser hjemme. Men hvordan var det med bæsjing hos dere?Min gjorde det i noen uker
Oisann. Da var det ikke så bra. Fått avbestilt timen da?
Hvordan merker dere det? Ar han blir roligere?
Noen som skal noe kjekt i morgen? Jeg skal rydde huset og ta en ekstra vaktsuper spennende dag.. juhu
Er oppe og leter fortsatt [emoji27] [emoji27] [emoji27]Helu? Anyone here?![]()
Våknet nettopp etter en "powernap" på sofaen som strakk seg i 3 timer! Tror jeg bare tusler rett i sengs jeg nå [emoji42]
Tydeligvis [emoji53]
Får håpe det. Hun hadde sittet på do noen ganger i dag, men ville visst ikke tisse. Er vel litt annerledes enn hjemme da, for her vil hun kun på potta. Har tenkt det er fordi hun dingler med beina om hun sitter på do, men hun sitter fint på de små doene i bhgfår håpe det løsner. Hun kan jo ikke holde seg slik hver dag.
Hvor var det han var igjen?
Hu er 11 år nå da hu andre og hu er kjempetrygg i vannet og går på ungdomssgruppaSå virker som når de først får det til, så gjør de det ordentlig også
Bare knekke koden litt
Det holder jeg med deg i. Ellers blir man for våken og hele natta er tull. God natt [emoji1]
Høres kjekt utI morgen blir det babysvømming og familiebesøk. Drar på ferie på torsdag så blir nok litt pakking og orging hjemme og [emoji5]
God bedring!Slappe av første del av dagen, være her med sykt barn andre del... super spennende [emoji23]