♫ Skravletråd Mars ♫

Har alle sovet godt og klare for ei ny uke? Har dere noen spennende planer for dagen? :)

thumb_IMG_3020_1024.jpg

Har alle sovet godt og klare for ei ny uke? Har dere noen spennende planer for dagen? :)

Vis vedlegget 220160
Sovet kjempegodt :D

Nå gikk barna til skolen og jeg sneik meg i seng igjen da [emoji14] Sove noen timer til. Regner med nav ringer meg senere også må jeg kjøre mamma til legen.
Etter skolen er det lekser og middag. Også skal minste på svømming for første gang.

Utenom det er det å rydde utav hele rommet til minste. Vi er litt lei av tull på kvelds/nattestid. Hu får selvsagt alt tilbake når hu er tilbake i god rytme da. Og lekene blir bare plassert på ett annet rom.

Men sånn som hu tuller blir det rett og slett for mye tull og dermed for lite søvn. Og da er hu ikke så veldig grei å sende til skole heller.

Sovet kjempegodt :D

Nå gikk barna til skolen og jeg sneik meg i seng igjen da [emoji14] Sove noen timer til. Regner med nav ringer meg senere også må jeg kjøre mamma til legen.
Etter skolen er det lekser og middag. Også skal minste på svømming for første gang.

Utenom det er det å rydde utav hele rommet til minste. Vi er litt lei av tull på kvelds/nattestid. Hu får selvsagt alt tilbake når hu er tilbake i god rytme da. Og lekene blir bare plassert på ett annet rom.

Men sånn som hu tuller blir det rett og slett for mye tull og dermed for lite søvn. Og da er hu ikke så veldig grei å sende til skole heller.

Blir spennende å høre hva NAV sier i dag da. Og så gøy minsten skal på svømming for første gang, regner med dere alle er spente? :) Du får sove godt noen timer til, heldiggris. ;)

God morgen.

Mandag allerede, helgene går fort!

Blir spennende å høre hva NAV sier i dag da. Og så gøy minsten skal på svømming for første gang, regner med dere alle er spente? :) Du får sove godt noen timer til, heldiggris. ;)
Ja :D Veldig spente. Hu begynner på samme som søskenbarnet sitt da. Det er 8 dager mellom de. De fungerer som Snipp og Snapp. Mye tull... Men satser på at dette går bra og er spennende. Gjør ingenting å lære seg å svømme :D

Bare noen timer til ja. Men regner med både nav og mamma vekker meg før jeg vil [emoji23]

Skal fylle bensin [emoji23] Også må jeg kjøre mamma til legen. Hu har bytta fastlege til en annen kommune. Og selvsagt kjører ikke hu i en annen kommune. Såvidt hu kjører i vår kommune jo [emoji23] Så da må jeg trø til tydligvis [emoji23]

Jeg og har en mor med "kommune sertifikat"[emoji23][emoji23] artig[emoji12]

Siden tråden min ble flytta og har fått 0 i respons, spørr jeg like gjerne her :)

Noen her som kan "piffe" opp noen forslag her? Jeg er så og si matlei! Ingenting frister lenger.. Selvom jeg må tvinge i meg noe, så mageboeren får næring :Heartpink

Alt av mat er egentlig bare blææ, nå! Noen andre som har opplevelser med dette? Isåfall hva gjorde dere?

Råd og tips ja, alt mottas med stort TAKK :happy:

Ingenting som frister? Ikke godteri en gang???[emoji33]

Altså. Er det andre småbarn som er kleptoman? [emoji23] Bare ved nattestid altså.

I går sneik hu en ds opp.
I dag sneik hu ett kamera opp. Mannen måtte inn gjentatte ganger for å be hu om å legge seg. Nå hørte jeg ett dunk. Kjente mistanken kom og gikk opp. Hvor det stiiiinka parfyme. Da har den lille sniken stjelt parfymen til storesøstra og spraya rommet og gjemt den under senga.

Altså...! Jeg føler meg helst på randen. Får virkelig håpe at det blir mindre tull nå når skolen starter igjen [emoji87]

[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] natt kleptoman var en ny ting for meg[emoji23][emoji23][emoji23]

Har du en sånn racer traktor da eller? [emoji14]
Her er det bare sånne treige. Har bare prøvd en gang selv da, men da gravde jeg og kjørte et lass sand og. [emoji1][emoji1][emoji1][emoji1][emoji1] Mye lettere enn jeg hadde trodd :D

Var deilig med litt luft ja. Fant en lekekompis til frøkna og :)

Vil ikke kalle det racer traktor nei[emoji12] en rød stor og gammel Massey Ferguson...
Flink du er da! Tøffere enn meg[emoji23]

Så koselig med ny lekekompis[emoji2] som bor i nærheten?

Siden tråden min ble flytta og har fått 0 i respons, spørr jeg like gjerne her :)

Noen her som kan "piffe" opp noen forslag her? Jeg er så og si matlei! Ingenting frister lenger.. Selvom jeg må tvinge i meg noe, så mageboeren får næring :Heartpink

Alt av mat er egentlig bare blææ, nå! Noen andre som har opplevelser med dette? Isåfall hva gjorde dere?

Råd og tips ja, alt mottas med stort TAKK :happy:

Jeg er dårlig på forslag da jeg er matlei selv[emoji849]
Men jeg liker godt pastasalat, ostesmørbrød og vårruller[emoji4]

Back
Topp