♫ Skravletråd Mars ♫

Siden tråden min ble flytta og har fått 0 i respons, spørr jeg like gjerne her :)

Noen her som kan "piffe" opp noen forslag her? Jeg er så og si matlei! Ingenting frister lenger.. Selvom jeg må tvinge i meg noe, så mageboeren får næring :Heartpink

Alt av mat er egentlig bare blææ, nå! Noen andre som har opplevelser med dette? Isåfall hva gjorde dere?

Råd og tips ja, alt mottas med stort TAKK :happy:

Er så trøtt at øynene går i kryss etter en lang dag, men må likevel inn å sjekke bv før jeg kan sove :p

Jeg er så utrolig flink å prioritere ;)

God natt, alle sammen :)

Siden tråden min ble flytta og har fått 0 i respons, spørr jeg like gjerne her :)

Noen her som kan "piffe" opp noen forslag her? Jeg er så og si matlei! Ingenting frister lenger.. Selvom jeg må tvinge i meg noe, så mageboeren får næring [emoji813]pink

Alt av mat er egentlig bare blææ, nå! Noen andre som har opplevelser med dette? Isåfall hva gjorde dere?

Har du prøvd kylling med pasta og tomatsaus?Jeg lagde det i dag og det ble kjempegodt [emoji5]

Noen her som kan "piffe" opp noen forslag her? Jeg er så og si matlei! Ingenting frister lenger.. Selvom jeg må tvinge i meg noe, så mageboeren får næring [emoji813]pink

Litt ulike urter og krydder?
Se på ukesmenyene på matprat?

90c1b5f7672c8a6c12a1671a8a65fb4a.jpg
Strikker Bella topp til snuppa [emoji7] Noen andre som strikker her?

Så fin :D
Jeg strikker mye :)

Altså. Er det andre småbarn som er kleptoman? [emoji23] Bare ved nattestid altså.

I går sneik hu en ds opp.
I dag sneik hu ett kamera opp. Mannen måtte inn gjentatte ganger for å be hu om å legge seg. Nå hørte jeg ett dunk. Kjente mistanken kom og gikk opp. Hvor det stiiiinka parfyme. Da har den lille sniken stjelt parfymen til storesøstra og spraya rommet og gjemt den under senga.

Altså...! Jeg føler meg helst på randen. Får virkelig håpe at det blir mindre tull nå når skolen starter igjen [emoji87]

Ser på oppskrifter hos matprat, fisk.no rema kiwi, veganmisjonen osv. Så lager jeg en ukesmeny og forsøker følge den.

Altså. Er det andre småbarn som er kleptoman? [emoji23] Bare ved nattestid altså.

I går sneik hu en ds opp.
I dag sneik hu ett kamera opp. Mannen måtte inn gjentatte ganger for å be hu om å legge seg. Nå hørte jeg ett dunk. Kjente mistanken kom og gikk opp. Hvor det stiiiinka parfyme. Da har den lille sniken stjelt parfymen til storesøstra og spraya rommet og gjemt den under senga.

Altså...! Jeg føler meg helst på randen. Får virkelig håpe at det blir mindre tull nå når skolen starter igjen [emoji87]
Hahahah [emoji23]

Baby er kjempeaktiv akkurat nå [emoji7][emoji173]️ Så glad!

Ja. Så setta på gamle episoder av simpsons nå [emoji23] Elsker den serien jeg.... [emoji85] Og veldig grei tidsfordriv.

I morgen starter superoppusserne igjen da. Gjort klar for serieopptak på den da. Syns det var veldig gøy i fjor [emoji1]

Superoppusserne har jeg aldri sett tror jeg[emoji4]
Her blir det Åsted Norge idag hvor de har en sak fra her jeg bor... også den nye serien OSL 24/7 må jeg selvsagt få med meg[emoji2]

Superoppusserne har jeg aldri sett tror jeg[emoji4]
Her blir det Åsted Norge idag hvor de har en sak fra her jeg bor... også den nye serien OSL 24/7 må jeg selvsagt få med meg[emoji2]
Kun sjalu på hele superoppusserne. De fikser og renoverer helst hele hus og legger det opp veldig mye mer praktisk for småbarnsfamilier. De kan godt ta mitt hus syns jeg. Men de tar vel kun på østlandet [emoji23]

Back
Topp