Jeg har vært det, og prøver liksom å bli litt mindre "god og rund"Jeg spiste hele sjokoladen... ikke rart jeg er god og rund...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har vært det, og prøver liksom å bli litt mindre "god og rund"Jeg spiste hele sjokoladen... ikke rart jeg er god og rund...![]()
Men hun var i det minste i seng siden det var den hun tegnet påHun spurte nettopp så det ble: nå er det natta..
SantMen hun var i det minste i seng siden det var den hun tegnet på![]()
Det prøver jeg og på, men av en merkelig grunn så sitter kiloene fast.. i tillegg formerer de seg i en forrykende fartJeg har vært det, og prøver liksom å bli litt mindre "god og rund"![]()
Jeg har gått ned 27 kg siden mai, og fra str. 56 til 42 så mine formerer seg definitivt ikkeDet prøver jeg og på, men av en merkelig grunn så sitter kiloene fast.. i tillegg formerer de seg i en forrykende fart
Masse god bedring til henneSanthun er syk så hun våknet for en stund siden
Oj!!!!! Så flink du er!! Nå ble jeg skikkelig imponertJeg har gått ned 27 kg siden mai, og fra str. 56 til 42 så mine formerer seg definitivt ikke
Tusen takkMasse god bedring til henne
Halloen![]()
Hvordan går det med dere her inne??![]()
Så braHer går det brany her? Artig nick
![]()
Gutten kom til verden kl 00:00, og vi fikk spørsmål om hvilken dato vi ønsket.
Vi sa 4. mars, så satte hun ene jordmoren foten ned og sa det var 5. mars rett og slett siden jeg hadde en veldig hard fødsel og da kunne jeg få en dag ekstra på sykehuset...
Er 5. mars som står i papirene, men ike sikkert det er den riktige datoen
Men det vet jegDet viste jeg ikke![]()
Greit å komme hjemSikkert godt det og!![]()
Jo nå begynner jeg å bli gammelSå gammel er du vel ikke??
Pleier være det.Greit å komme hjem
Jeg har vært det, og prøver liksom å bli litt mindre "god og rund"![]()
Wow! Flinkis!Jeg har gått ned 27 kg siden mai, og fra str. 56 til 42 så mine formerer seg definitivt ikke
Du kan bare komme inn til oss på "Vi som slanker oss utenom slankekrigen" så kan vi prøve å hjelpe deg å finne Hr. MotivasjonOj!!!!! Så flink du er!! Nå ble jeg skikkelig imponert
Jeg må gå ned i vekt, men finner ikke motivasjon eller viljestyrke. Tror de har reist langt vekk
Lager noe god mat, forrige helg hadde vi gratinerte blåskjell med blåmuggost, litt vin, film på TV'n, en armkrok, prater, nyter hverandres selskap, henter energi fra hverandre..