♫ Skravletråd Mars ♫

Håper søvn hjelper ja. God natt. Tenker køye jeg også nå. Venter bare på at minste sovner. Om jeg sovner før hu sniker hu seg ned og spiller på nettbrett hu.... [emoji87][emoji85]
Haha, da kan det være greit å vente ja så hun får seg litt søvn hun og ;)
Sov godt når du kommer så langt :)

Haha, da kan det være greit å vente ja så hun får seg litt søvn hun og ;)
Sov godt når du kommer så langt :)
Uff ja. Hu sov hos farmoren sin i natt og drøya visst til 2400 før hu sovna der. Så der kom hu godt utav den vanlige tiden [emoji14]

Sov godt alle sammen :)
Nå skal hodet mitt hviles litt ;)

Uff ja. Hu sov hos farmoren sin i natt og drøya visst til 2400 før hu sovna der. Så der kom hu godt utav den vanlige tiden [emoji14]
Litt sent for en 6?- åring kanskje? Om jeg husker rett på alder [emoji14]
Er uansett for sent for meg om jeg skal fungere dagen etter.

God kveld! Jeg har boltra meg ned i stolen min med godis nok til å doble magestørrelsen min. Noe som sier litt, begynt å bli stor nok nå [emoji14]

Litt sent for en 6?- åring kanskje? Om jeg husker rett på alder [emoji14]
Er uansett for sent for meg om jeg skal fungere dagen etter.
Ja, hu og eldste skulle sove i samme seng, men da sliter hu max med å finne roen gitt. Da blir det kun tull med søstra si så. Og mye mulig farmor ga de snop før sovetiden også da. Garantert stor sjanse for det [emoji23]

Dårlig minne i dag, eller vaier det mellom to datoer?
Gutten kom til verden kl 00:00, og vi fikk spørsmål om hvilken dato vi ønsket.
Vi sa 4. mars, så satte hun ene jordmoren foten ned og sa det var 5. mars rett og slett siden jeg hadde en veldig hard fødsel og da kunne jeg få en dag ekstra på sykehuset...
Er 5. mars som står i papirene, men ike sikkert det er den riktige datoen

Gutten kom til verden kl 00:00, og vi fikk spørsmål om hvilken dato vi ønsket.
Vi sa 4. mars, så satte hun ene jordmoren foten ned og sa det var 5. mars rett og slett siden jeg hadde en veldig hard fødsel og da kunne jeg få en dag ekstra på sykehuset...
Er 5. mars som står i papirene, men ike sikkert det er den riktige datoen

Vanskelig det da. Personlig vil jeg jo si at man vipper over datoen akkurat i det klokken slår 00.00. Da er det jo akkurat nullstilt for ny dag.
Men.. De kunne jo sett på klokka 2 sek for sent.. Eller så.

Back
Topp