♫ Skravletråd Mars ♫

Hehe. Du har det på følelsen ja ;) veldig spent på om vi får rett om ti dager;) om de ikke sier det eller ser det på oul er det garantert st jeg må ta en ekstra ul kun for å finne det ut :p

Haha[emoji12] altfor nysgjerrig! Akkurat som meg[emoji41]

Åh såpass ja

Skjønner han er glad i jobben, men han er i overkant rigid på når han må ta fri. Har måtte overtale han for å være med på jentas øre nese hals time hos spesialist på tirsdag. Han mente jeg kunne jo bare ta den fordi han hadde så mye å gjøre på jobb. Svarte bare at jeg er sykemeldt av en grunn. Ja jeg skal dra jeg og. Men når jeg sliter bare med å få jenta i bhg den lille morgenstunden som er, så kommer jeg til å være kaputt i bekkenet etter å ha sprunget etter henne inne på legesenteret før timen og under.. så han fikk bare være med

Will do:) håper bare det hjelper. Glemte bbhugme puten min på soverommet og kan ille hente den heller:( jenta sover rett innafor og blir bare å vekke henne. Så må klare meg uten min kjære bekkenpute ikveld: p

Prøve en annen pute da[emoji4]
Her bruker mannen fortsatt ammeputa i sofaen[emoji23] han elsker den![emoji85]

Så stilig potte![emoji2]

Praktisk, setter den altså i vinkel over den forrige slik at de stikker ut. Vi har vel 10 planer i den, en i hver av "pottene" og en i midten på den øverste :)

Back
Topp