♫ Skravletråd Mars ♫

Ja. L tok det helt fint og at jeg satt med baby i en time i armene. Kom opp flere ganger og ville dele smokk, gi babyen sin egen når den falt ut og strøk masse på henne:) litt sjalu fordi jeg hadde noen andre i armene først men gikk overraskende bra:) lover godt til hun skal bli storesøster

Det lover jo bra![emoji2] hun kommer til å bli kjempe stolt og flink storesøster![emoji173]
Vet dere kjønn forresten?

Det lover jo bra![emoji2] hun kommer til å bli kjempe stolt og flink storesøster![emoji173]
Vet dere kjønn forresten?

Jeg håper det:) hun var veldig på å passe på lille babyen:)
Nei, håper på å få vite det om 10dager på oul:)

Stas med første skolesekk. Nå starter nedtelling til høsten[emoji23]?
Var skolesekker på tilbud på XXL så da kjøpte vi det når vi likevel var der for å se etter noe annet

Ja. L tok det helt fint og at jeg satt med baby i en time i armene. Kom opp flere ganger og ville dele smokk, gi babyen sin egen når den falt ut og strøk masse på henne:) litt sjalu fordi jeg hadde noen andre i armene først men gikk overraskende bra:) lover godt til hun skal bli storesøster
De4 lover bra ja

Uff da, så mye?![emoji15] håper du har medisiner som funker?

Fikk allergi når jeg gikk gravid med guttungen. Takk for den liksom[emoji13]

Joda, har medisiner som virker sånn passe. Tenker hvert år at jeg skal ta allergi sprøyte. Men så husker jeg alltid på det for sent[emoji23][emoji23]

Back
Topp