♫ Skravletråd Mars ♫

Denne kompisen ringer på mobil. Men min bare går bort og ser om han er hjemme (ingen av dem har telefon så det går via foreldre)

Men vi har hatt unger på døra jevnt i vinter også vi, men det blir mer nå fremover ja
Her varierer det veldig da, forrige uken var det 3 dager
Uken flr 4 dager
Å så overnattes det hver mnd

Ja, og noe mer trenger man vel egentlig ikke :p
Jo
Sandaler er kjekt å ha
Bunadssko for dem som har bunad
Skisko
Evt skøyter.
Eller slalomsko

Hvordan det i det hele tatt et mulig å klare seg med to par joggesko??? oppstår det aldri situasjoner hvor det er snakk om å pynte seg? Eller går du i joggesko og kjole i pene selskap liksom?

Så deilig da :) tenkte jeg skulle lure mannen til å lage fromasj i dag jeg, men nå har han begynt å bli dårlig og :o

Akkurat nå ligger vi under hvert vårt pledd på sofaen og frøkna sover i vogna si :)
Lurer på når denne forkjølelsen skal gå over. Bare mer og mer slim her, blitt mer tungpustet i dag og litt mer trykk i trynet igjen. + svimmel og sløv

Ellers har vi vært en tur på kirkegården i dag med et lys til lillebror, og frøkna gikk rundt og studerte de gravstøttene som var der. Hun likte veldig godt de med fugler på toppen, så vi må vel kanskje ha det hos lillebror og tenker jeg ♡

Håper virkelig dere snart er i form igjen[emoji4]

Tårene triller for dere[emoji20] koselig at dere pynter med lys[emoji173]

Jo
Sandaler er kjekt å ha
Bunadssko for dem som har bunad
Skisko
Evt skøyter.
Eller slalomsko

Hvordan det i det hele tatt et mulig å klare seg med to par joggesko??? oppstår det aldri situasjoner hvor det er snakk om å pynte seg? Eller går du i joggesko og kjole i pene selskap liksom?
Nå tenker jeg ikke på skisko eller skøyter. Tenkte på vanlige sko. Og jeg hadde flere sko mellom største og minste, men føttene mine vokste en størrelse. Og nå har jeg ikke hatt råd til å bytte de ut enda. Så da sitter jeg igjen med 2 par joggesko. Og nei, jeg går ikke i kjole og joggesko. Men dro i juleselskap i skjørt og joggesko, men da tok jeg av meg skoene når jeg kom frem ;) Nå er ikke jeg så mye ute på ting, og har ikke vært det på flere år, men om jeg skal noe så låner jeg sko av min søster :p

Det ble visst karamellkake[emoji2]
57762705528c3281204c998eac20d379.jpg

Sender du litt med første fly til Stord?[emoji16][emoji16]

Her varierer det veldig da, forrige uken var det 3 dager
Uken flr 4 dager
Å så overnattes det hver mnd
Her er det ikke overnatting enda. kommer vel snart. Både med ene og andre tenker jeg. Straks eldste har overnatting er nok mellomste klar...

Periodevis hadde vi både besøk for eldste og mellomste 1-2 ganger om dagen her i et par uker, men så roet det seg litt igjen, toppet seg i vinterferien og roet seg litt igjen denne uka.

Plan vagt revidert.

Eldstemann stakk til en kompis som ringte og mellomste ut for å se om nabojenta vil leke

Eldste med beskjed om å bare bli en time, han skal spise før han skal i kirka. Og muligens så jordbær. Jeg kan jo gjøre klart så drysser de på frø før vi spiser :-)

Så koselig med jordbær[emoji2] det har jeg ikke sådd før... er de enkle å få til?[emoji4]

Nå tenker jeg ikke på skisko eller skøyter. Tenkte på vanlige sko. Og jeg hadde flere sko mellom største og minste, men føttene mine vokste en størrelse. Og nå har jeg ikke hatt råd til å bytte de ut enda. Så da sitter jeg igjen med 2 par joggesko. Og nei, jeg går ikke i kjole og joggesko. Men dro i juleselskap i skjørt og joggesko, men da tok jeg av meg skoene når jeg kom frem ;) Nå er ikke jeg så mye ute på ting, og har ikke vært det på flere år, men om jeg skal noe så låner jeg sko av min søster :p

Mine vokste også litt med barna, en halv str for hver av de to første, som medførte litt utskifting.

Jeg har ikke mye sko. Men et par gode pensko har jeg, og er glad for. (og et par jeg kjlpte til 49 kr da jeg var student som jeg burde kastet. Vonde er de! Og sikket for smp, jmf det med ungene. Dog, de GODE er eldre. (OG dyre, men kjøpt da jeg enda bodde hjemme faktisk. Jeg har altså hatt dem i sånn 17-18 år så pr år er ikke så dyre...)

Også har jeg sandaler med og uten hæl, vledig glad for at jeg fant igjen de med hæl, den ene har vært borte siden flyttingen og dukket opp nå i vinter. De er jo finfine til sommerselskaper.

Ute på ting er ikke jeg så mye heller, men jeg har stor slekt og en del markeringer. 90 års dag neste måned. Leid lokale, ikke egnet til å ta av seg skoene. Ikke egnet til joggesko synes jeg. Mye bursdager, men da kan jeg ta av meg skoene nr jeg kommer, den er grei. Konfirmasjon og dåp rett som det er, men da går jeg i bunad.

Jeg mangler støvler da, det burde jeg hatt egentlig. Men jeg har goretx joggesko, det hjelper. Og vintersko, de er jeg veldig glade for selv om vi ikke har så mye snø. Gode når det er kaldt, og glatt.

Back
Topp