♫ Skravletråd Mars ♫

Oh my gad! [emoji7][emoji7][emoji7] Love! Når jeg ble sammen med mannen hadde jeg nærmere 100 par. Men etter svangerskap vokste føttene litt, så mange falt bort.... Også brakk jeg ankelen... Så vanskelig å finne sko som ikke gjør at jeg kjenner skruene i ankelen. Så veldig mye er falt bort dessverre. Og nå har jeg krympa veldig, så nå er jeg en str mindre enn før. Så da plutselig er jo mange av skoa for store igjen [emoji23][emoji23]
AU, skruer i ankelen?

Mine føtter og vokste litt etter jeg fikk barn. Ja takk til at de krymper igjen ;)

AU, skruer i ankelen?

Mine føtter og vokste litt etter jeg fikk barn. Ja takk til at de krymper igjen ;)
Ja. Har to skruer og en plate i ankelen etter jeg brakk den. Så i enkelte områder kan jeg kjenne de. Og høyhælte sko er ikke så godt lengre. Før levde jeg på høye hæler. Nå leter jeg som besatt etter høye hæler som ikke er så ille for foten :) Har klart å finne noen da :D

Oh my gad! [emoji7][emoji7][emoji7] Love! Når jeg ble sammen med mannen hadde jeg nærmere 100 par. Men etter svangerskap vokste føttene litt, så mange falt bort.... Også brakk jeg ankelen... Så vanskelig å finne sko som ikke gjør at jeg kjenner skruene i ankelen. Så veldig mye er falt bort dessverre. Og nå har jeg krympa veldig, så nå er jeg en str mindre enn før. Så da plutselig er jo mange av skoa for store igjen [emoji23][emoji23]

Uff da... Håper ankelen er bra nå? Men hva er greia med at foten krymper? Kan den faktisk gjøre det?!? For jeg har gått ned nesten en skostørrelse jeg også! :wtf

Uff da... Håper ankelen er bra nå? Men hva er greia med at foten krymper? Kan den faktisk gjøre det?!? For jeg har gått ned nesten en skostørrelse jeg også! :wtf
Ankelen er fin nå da, kjenner det bare innimellom i visse situasjoner :)

Nja. Jeg har gått ned 40 kg siste 1.5 året. Så foten har gjerne ikke så stor belastning heller lengre nå da :)

Jeg gadd visst ikke ta kjøkkenet i går...

Bakte kake til skolen. Fikk i folket mat. Dro på skolen. Hjem og legge lillemor, opp for å gjøre noe, hun våknet. Jeg gikk ned igjen. Pusse tenner og si god natt til de store, inn til snuppa, sovna.

La meg.

I dag skal vi ha Taco. Da trenger jeg stekepanne. Som må vaskes etter i går men i vasken står jo bakebollen... Jeg trenger benken til å kutte grønnsaker. Men der står mikseren og bollen jeg ordnet glasur i. Og resten av oppvasken.

Blæ. Jeg må altså ta kjøkkenet nå, før de andre kommer hjem og vil at jeg skal lage mat.

Jeg burde lære meg å ta det på kvelden selv om jeg er trøtt, for det er så innmari kjipt å ta når man skal lage mat. Ja, og med ettåringen rundt beina.

Titter innom en kjapp tur, småen har ett veldig stort behov for mammaen sin akkurat nå så lite bv tid...

En lite gjennom tenkt Musemor her i dag..

Har vært og trent og dusjet.
Tar på med en gammel treningsbukse og t-skjorte og går opp i stuen.
Mannen spør om jeg kjøpte brød på veien siden jeg går forbi butikken, ops, matpakker!!
Vel, vel, trenger egentlig også med Cola Zero.
Slenger på meg jakken og et par sko og kjører ned i butikken.

Midt inni butikken når jeg holder en 8-pk. 1,5 l Cola Zero mellom armene og et brød ligger oppå innser jeg 3 ting:
1. Denne buksen ble kjøpt før jeg begynte å gå ned i vekt
2. Buksen er litt lang i beina slik at enden går under skoene og gjør at den glir enda lettere ned
3. Jeg har ikke truse på meg..........

Haha[emoji23] nå døde jeg litt!![emoji23]

Ja, prøver å henge med så godt jeg kan. Detter ofte litt ut, får går ganske fort i svingene her inne, men så er jeg med igjen :p Men er gøy at det skjer så mye her :)

Detter man ut så hopper man bare inn igjen[emoji1]
Mye liv er gøy!!

Back
Topp