Tror Shoegrl prøver å hinte til noe? Men jeg er ikke sikker![]()
Hint nei?!?
Skjønner ikke hva du mener jeg... 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror Shoegrl prøver å hinte til noe? Men jeg er ikke sikker![]()
Skjønner ikke hva du mener jeg... 
Så braTakk, jenter - vi koste oss og tok den helt ut!![]()
det er det❤Koselig med kjærestetid, viktig det!![]()
Jeg har en liten gutt så det må nok vente. Han er bare 8 mnd [emoji4]Vet at det er mange som sier de får god hjelp der. Både av fysioterapeuter og psykologer.
Kanskje kortere ventetid der?
Jeg skjærer dem ikke da, har oppskjærsmaksin på kjøkkenbenken så jeg kutter skivet i den tykkelsen jeg vil (som er tynnere enn butikken sin) fortløpende. Liker ikke at det er skåret opp mer enn jeg skal ha.God morgen Sara.
Stor handling av brød er lurt. Jeg også gjør det samme. Føler meg temmelig tåpelig når jeg står med brødmaskinen og skal skjære opp 6 brødmen elsker å ha de ferdig skjært
![]()
God morgen Syn.God morgenønsker alle en strålende dag!
Takk. Hva står på planen hos deg i dag?God morgen Syn.
Ha en strålende dag du også![]()
Da skjønner jeg. Håper du får time hos Psykolog raskt, slik at de kan hjelpe deg å sortere følelseneJeg har en liten gutt så det må nok vente. Han er bare 8 mnd [emoji4]
Jobb, taco, shopping, kveldskos.Takk. Hva står på planen hos deg i dag?
Satser på det. Det vil jo være lettere når man får metoder å takle det påDa skjønner jeg. Håper du får time hos Psykolog raskt, slik at de kan hjelpe deg å sortere følelsene
Oh hvor skal du shoppe og hva?Jobb, taco, shopping, kveldskos.
Deg da?
Nei klær til ett par babyefHandlet deg noen babyer? [emoji33]
Må ha en gave til svigermor (les:svigertrollet).Oh hvor skal du shoppe og hva?slappe av og jobb
Takk takk blitt litt handling hvwrtfallSå mye fint du har handlet![]()
Fe sommerfugldressene er også detJa synes den var nydeligF![]()
Åh er hun ikke noe særlig ? Hva liker hun da?Må ha en gave til svigermor (les:svigertrollet).
Du som er shoppoman, har du et tips?
Tenkte å ta en tur på lagunen.
Uff da bekkentrøbbel er kjipt
Joda, går greit får en seBlir visst hjemme hver dag i minst tre uker fremover pga sykemelding:/ tror ikle kroppen min takler å være gravid så bra når det hjelper bekken
![]()
Må jo tisse hele tidenEr du ikke i form?[emoji20]
Kos degTidlig. Men fit for fight![]()
Ikke ofte det blir mest klær til meg akkuratWOW, for en fangst. Og så nydelige vår farger![]()