Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så hyggelig ❤Ja du syntes godt her! Alltid hygg å skravle med deg![]()
Har saaaaavnet deg
Klær til meg, kb og ett par babyerÅhh hva??![]()
Det er jeg glad for å høreAaw du da[emoji3][emoji173]️savna deg å søta! Blir nok mer innom her fremover![]()
Kjøper bare billige ting jeg. Så mva og toll er vi langt unna siden det er sånn grense på det
Koser meg glugg i London
Så kjekt !! Hvilken butikk(er) til deg selv ?Klær til meg, kb og ett par babyer
Det tror jeg påJepp og meget kjekk premie![]()
Fornøyd jaGod fangst!![]()
Åå så masse fint! [emoji7]
Håper du får en god natt [emoji178][emoji178]Mannen kom hjem med sjokolade [emoji173] han visste jeg ikke hadde en god kveld han. Nei nå er det litt serie så er det natta [emoji4] kommer sterkere tilbake [emoji4]
Sov godt [emoji173]
Tusen takk [emoji173] Det blir bedre når jeg får grått ut litt. Jeg bare orker ikke være så sosial med alle om dagen pga dette. Blir lett påvirket og veldig mottageligÅå så masse fint! [emoji7]
Håper du får en god natt [emoji178][emoji178]
Mannen kom hjem med sjokolade [emoji173] han visste jeg ikke hadde en god kveld han. Nei nå er det litt serie så er det natta [emoji4] kommer sterkere tilbake [emoji4]
Sov godt [emoji173]
Skjønner det. Man må få lov til å være litt usosial og få ut følelser. Vi er her uansett vi [emoji178][emoji178]Tusen takk [emoji173] Det blir bedre når jeg får grått ut litt. Jeg bare orker ikke være så sosial med alle om dagen pga dette. Blir lett påvirket og veldig mottagelig