Hei hei [emoji4] har ikke tid så ofte å sitte her inne. Hva skjer hos dere i kveld? [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva ble bestilt?Shoppa litt på ebay[emoji7] har jo snart 4 års dag i huset![]()
Den var kjempe fin. For en grei ting å vinne da! GratulererJaa. Og så var den så fiiin.valgte den med blomster![]()
![]()
Linker?Jeg holder meg under 350 krDa slipper man jo toll og det
Har handla litt ymse nå i det siste igjen. Litt interiørdill
![]()
Gratiss med dressJa var det jeg og likteden er fra name it. En nyhet tror jeg.
Hun er 18mnd nå![]()
HeiheiHei hei [emoji4] har ikke tid så ofte å sitte her inne. Hva skjer hos dere i kveld? [emoji4]
Se der ja![]()
Har mer jeg må ha. Men får ta resten i morgen![]()
Hei hei [emoji4] har ikke tid så ofte å sitte her inne. Hva skjer hos dere i kveld? [emoji4]
Mhm er detTypisk at det kommer når man er på ferie...
Må jo det [emoji4] savner dere! Er i seng og venter på mannen [emoji4] håper han kommer snart.... hater slike kvelder [emoji24] men tar jeg opp det såre tema så gråter jeg og gråter...Heiheikoselig du titter innom . Snart sengs her. Hvordan er det med dere?
He he ja ikke santDet var synd[emoji23]
Alt for mangeHva er deres favorittserier for øyeblikket?
Takk for detGrattis!
Skjønner det da [emoji50] venter på mannen min jeg [emoji173] trenger fanget hans...TV titting og skravling her.
Skal snart i seng.
Må åpne butikken i morgen. Og da er det ikke rom for å forsove seg. Alarmen er satt på 05.40
Såre tema?:/Må jo det [emoji4] savner dere! Er i seng og venter på mannen [emoji4] håper han kommer snart.... hater slike kvelder [emoji24] men tar jeg opp det såre tema så gråter jeg og gråter...
Ja, sykehus. Liker du greys liker du saving hope. Mener alle sesongene ligger på sumo.
Ja jeg ogsåSå gøy! Elsker å kjøpe babyklær [emoji170]
Kos dereBlir lite skravling herfra i kveld, mannen og jeg feirer jubileum.Ha en fin kveld damer, skravles snart!
Jeg sliter med å godta at jeg er syk :/Såre tema?:/