Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En lite gjennom tenkt Musemor her i dag..
Har vært og trent og dusjet.
Tar på med en gammel treningsbukse og t-skjorte og går opp i stuen.
Mannen spør om jeg kjøpte brød på veien siden jeg går forbi butikken, ops, matpakker!!
Vel, vel, trenger egentlig også med Cola Zero.
Slenger på meg jakken og et par sko og kjører ned i butikken.
Midt inni butikken når jeg holder en 8-pk. 1,5 l Cola Zero mellom armene og et brød ligger oppå innser jeg 3 ting:
1. Denne buksen ble kjøpt før jeg begynte å gå ned i vekt
2. Buksen er litt lang i beina slik at enden går under skoene og gjør at den glir enda lettere ned
3. Jeg har ikke truse på meg..........
Shoppa litt på ebay[emoji7] har jo snart 4 års dag i huset![]()
Ingen sausdet er tørt. Men veldig godt Av og til
![]()
Woho jeg vant nettopp instagramkonkurranse om en utedress fra name it![]()
En lite gjennom tenkt Musemor her i dag..
Har vært og trent og dusjet.
Tar på med en gammel treningsbukse og t-skjorte og går opp i stuen.
Mannen spør om jeg kjøpte brød på veien siden jeg går forbi butikken, ops, matpakker!!
Vel, vel, trenger egentlig også med Cola Zero.
Slenger på meg jakken og et par sko og kjører ned i butikken.
Midt inni butikken når jeg holder en 8-pk. 1,5 l Cola Zero mellom armene og et brød ligger oppå innser jeg 3 ting:
1. Denne buksen ble kjøpt før jeg begynte å gå ned i vekt
2. Buksen er litt lang i beina slik at enden går under skoene og gjør at den glir enda lettere ned
3. Jeg har ikke truse på meg..........
Jaa. Og så var den så fiiin.valgte den med blomster![]()
![]()
Jaa. Og så var den så fiiin.valgte den med blomster![]()
![]()
Om det slukker lysten så er det jo helt knall [emoji5]
Den var nydelig! Må ha ny parkdress til jenta mi også, kanskje jeg skal vurdere dennegøy med noe annet en bare rosa og lilla
Det skal jeg også huske når tiden nærmer seg. Er ikke før november hu. [emoji1] Men laga klar ei liste for pakkelek hvertfall til jula [emoji23][emoji1]
Oi den var veldig fin!
Jeg holder meg under 350 krVar sterk på eBay for noen år siden men datt litt av. Ble så mye i toll! Virker som at mange her inne bruker det! Hvordan kommer dere rundt tollen? Eller betaler dere for å få inn i landet?
Ble visst noen episoder med Black sails idag også![]()
Ble visst noen episoder med Black sails idag også![]()
Var sterk på eBay for noen år siden men datt litt av. Ble så mye i toll! Virker som at mange her inne bruker det! Hvordan kommer dere rundt tollen? Eller betaler dere for å få inn i landet?
Til bursdagen blir det vel mer tallerker og dillGenialt med eBay. Pakkelek, mener du adventsgaven eller pakkelek i bursdagen?
Ja. Gleder meg til å få den og prøve den på jenta![]()