♫ Skravletråd Mars ♫

Da har frøkna sovna og samboer er ute og lufter hunden, så da ligger jeg på sofaen og prøver å bli frisk.
Fikk kjøpt meg nesespray i dag da, så det har hjulpet litt på trykket:D

Uff ja. Men føler liksom alt er så fornuftig også. Lærer seg å svømme liksom [emoji14]

Og eldste brukte 2 år før vi klarte finne noe hu likte :eek: Hu hater og er livredd baller, så alt med ball i utgår jo da. Og hu trenger litt aktive aktiviteter. Så kjempefornøyde med å finne ting hu trives på og får trent også kroppen godt :D

Minsta bare hermer helst da [emoji14] Haha. Men de trives og vokser godt på det da. Begge to :)

Koselig med dans da :D Mine gikk på turn når de var så små [emoji1] Kjempestas det
Det høres bra ut . Ja dans 1 gang i uken er veldig kjekt :)

Da har frøkna sovna og samboer er ute og lufter hunden, så da ligger jeg på sofaen og prøver å bli frisk.
Fikk kjøpt meg nesespray i dag da, så det har hjulpet litt på trykket:D
Så bra da :D Fortsatt god bedring :)

Får lade tlf. Begynner bli tomt gitt. Batteriet forsvinner raskt når man snakker her inne [emoji23]

Takk for det :)

Gjort noe spennende i dag da?
Veldig lite i dag. Har hjulpet farmor med å handle da. Ellers rolig med vinterferie og regn. Så lappelaging og middag, pluss har strikka ett skikkelig amatørpannebånd [emoji14] Om ikke annet prøver jeg hvertfall!

Får titte innom her. Lenge siden jeg har hengt i skravletrådene. Har alle det bra?:)

Merker det godt selv også. Før kunne det gå 2 dager mellom lading. Men ikke nå gitt[emoji85][emoji85]
Det er ikke bv som trekker mest her. Men jeg lader daglig. Og mer enn en gang også

Titt-tei:)
Her går alt fint. Med deg da?

Joda går greit her. Første fulle dag i sykemelding noensinne, så sitter hjemme og føler jeg burde jobbe :p sm pga bekkenet mitt så ikke mye jeg klarer å gjøre. Hva gjør du ikveld da?

Back
Topp