Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjempekjipy. Sist jeg hadde det var vel i 2005 , tupisk det kom.nåUff så kjedelig å få, spesielt når man er på ferie. God bedring og håper det ikke tar altfor lang tid til å bli kvitt det.
Åh, det hørtes godt ut. Hadde trengt å ta litt solarium jeg og. Kanskje jeg må snike inn noen minutter etter trening i kveld, det hadde vært noeTakk, ferdig nå.
Noen minutter med solarium nå, så er mors kosetid over for idag![]()
Jeg er tilbake på hotellet
Mann og barn dro til white hart lane
Nei den takler jeg i grunn greit, har tydeligvis fåyt uvi å må på do hele tiden..
Åh, det hørtes godt ut. Hadde trengt å ta litt solarium jeg og. Kanskje jeg må snike inn noen minutter etter trening i kveld, det hadde vært noe![]()
Har ikke sjekketDe har ikke noe good stuff på apoteket der nede da?
Venter på gutta mine før vi skal til oxford street å forhåpentlugvis shoppe littHva gjør dere?Her koser jeg meg med te og strikking på Marius genseren min [emoji7]
Teite uvi, upraktisk å måtte gå på do hele tidenEr du dårlig?[emoji53]
Isj, god bedring!Teite uvi, upraktisk å måtte gå på do hele tiden
Sitter i bilen på vei hjem fra jobbHva gjør dere?Her koser jeg meg med te og strikking på Marius genseren min [emoji7]
Har ikke sjekket
Tester ut kjerringråd å håper det hjelper
Venter på gutta mine før vi skal til oxford street å forhåpentlugvis shoppe litt
Sitter i bilen på vei hjem fra jobb
Hallo, de er "stolte" britter.Selv i gymtimer og på fotballtreninger har barna uniform
Jøsd
På nett står det litr om hokus pokus i grunnVille tatt meg en tur. Kan være de har noe hokus pokus greier[emoji6][emoji6]
He he du gjør det jaKjenner jeg får gåsehud bare jeg leser Oxford street[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]
Hatt en fin dag på jobben ?[emoji4]Sitter i bilen på vei hjem fra jobb