Er ikke det typisk da?Hvorfor skulle mini sove lenge i dag når jeg er våken så alt for tidlig?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke det typisk da?Hvorfor skulle mini sove lenge i dag når jeg er våken så alt for tidlig?!
Det hadde vert deilig det.Ååh skulle minst hatt en uke her ser jeg å ubegrenset med penger
Snakkes.Og der var snuppa våkensnakkes senere damer!
He he det har man nokDet hadde vert deilig det.
Måtte hatt en 6-7- kofferter og egen pikkolo også da
MEN, har man ubegrenset med penger har man vell en liten slant til en tjener også![]()
Er ikke det typisk da?
Åh så spennende. Heter museum ? Lurer på om jeg har vært derTakk det skal vi
Kb gleder seg til å se big ben, har hatt lyst til det en stund å på museumet er det dinosaurer + egen avd om egypt som de har om på skolen nå
Hehe ja ser dette hvitt uteVår liksom? Snøen laver ned her... og det har den nesten ikke gjort i hele vinter... haha
Hoho[emoji23] ensom??
ELSKER SNØVår liksom? Snøen laver ned her... og det har den nesten ikke gjort i hele vinter... haha

Så du tok helt av i den andre tråden[emoji23]
Går nok helt fint[emoji6]
Lov å bli ivrigOppdaget det helt plutselig, men da var det allerede for sent...
Jada.Det går fort da
AhaGod morgen jenter.
Er på vei til foreldresamtale i barnehagen![]()
Hva ble det til frokost ?Jada.
Litt saktere med en ettåring som vil hjelpe. Men greit nok.
Frokost med kakao gjennomført, eldstemann gått på skolen. Mellomste kjørt i bhg. Så nå spiser jeg frokost før jeg skal lufte hunden og ta med mamma på shopping (fullføre det vi begynte på mandag)
God morgen
Nå er jeg våken [emoji13]