♥Termintråd Mars 2014♥

Guri malla.. Vi har blitt mange gitty

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :)
 
24 mars her :) <3
 
DA ER TRÅDEN OPPDATERT !

Btw, jeg kan ikke oppdatere via mobil.

Håper ikke forsinkelsen av oppdatering har gjort noen noe skade.... ;)


løp på veggen og fikk noen blå merker, men ellers ingen skader:)
 
Er visst blitt gravid jeg. Til tross for at gynekologen sa jeg ikke hadde hatt eggløsning denne måneden (Har pco). Ut i fra det jeg tror har jeg termin 31 mars (litt usikkert fordi jeg ikke har normal menstruasjon). Kan fort havne over i april forumet men henger her en stund. Krysser fingrene for at spiren klamrer seg fast.
 
Er visst blitt gravid jeg. Til tross for at gynekologen sa jeg ikke hadde hatt eggløsning denne måneden (Har pco). Ut i fra det jeg tror har jeg termin 31 mars (litt usikkert fordi jeg ikke har normal menstruasjon). Kan fort havne over i april forumet men henger her en stund. Krysser fingrene for at spiren klamrer seg fast.
Gratulerer:)


<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3
 
Er visst blitt gravid jeg. Til tross for at gynekologen sa jeg ikke hadde hatt eggløsning denne måneden (Har pco). Ut i fra det jeg tror har jeg termin 31 mars (litt usikkert fordi jeg ikke har normal menstruasjon). Kan fort havne over i april forumet men henger her en stund. Krysser fingrene for at spiren klamrer seg fast.

Har visst to profiler her jeg. Huff. Hehe.. Er jeg som har skrevet denne. Så hvis dere fører meg opp bruk dette nicket. Henger litt i aprilforumet også jeg, siden termindato er så usikkert. Her er litt mer av min historie:

Jeg testet positivt i dag. Først to svaaake strimletester, deretter kjøpte jeg en clear blue digital hvor det lyste GRAVID 2-3. Ble rimelig satt ut for jeg var hos gynekologen i begynnelsen av juli (vært under utredning, har pco) og progesteron prøven jeg tok var negativ, altså jeg hadde ikke hatt noe eggløsning. Tydeligvis har eggløsningen kommet noe senere, da jeg har regnet at jeg kan ha termin rundt 31. mars, men dette er jo veldig usikkert i og med at jeg aldri har hatt mensen. Fikk en blødning 14. juni (etter å ha fått primolut av gyno). Har heller ikke vært veldig aktive med prøvingen denne måneden. Kan telle på en hånd hvor mange ganger vi har hatt sex så vi har virkelig hatt flaks.

Håper bare spiren klamrer seg fast, har lest av det er lettere å spontanabortere når man har pco? Er forøvrig normalvektig og ingen andre spesielle symptomer, annet enn litt uren hud og endringer i stoffskiftet (noe høy TSH). Sluttet på prevensjon i september i fjor, hadde aldri mensen før jeg fikk primolut av gyno i juni.

Er altså første barn :)
 
Je er ikke helt sikker, men går ut fra en termin 5.mars til vi har vært på UL. Husker hvilken uke je hadde mens, bare ikke når den starta-og el har alltid vært litt ustabil..;)
 
Heia. Jeg er ny her. Eller ikke vært her på 4 heile år... hehe.. jeg ser at det er mye som har forandra seg her.
Jeg har selv funnet ut at vi venter ett mirakel til i mars neste år, Sånn som jeg har regna ut så komme den 23 mars. Men skal til legen 30 juli og får mer informasjon da :)
 
Back
Topp