Har dere prøvd lenge eller?Min syklus et helt på jordet. Har bare hatt 2 mens etter sist fødsel og de har vært helt ulike I lengde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har dere prøvd lenge eller?Min syklus et helt på jordet. Har bare hatt 2 mens etter sist fødsel og de har vært helt ulike I lengde
3 mnd denne gang... egentlig bare 2 for vi tok en pause denne mnd da skjedde det visst noe.Har dere prøvd lenge eller?
Nei ikke denne gangen. Begynte I september så var 2. PP nå. Sist tok det 2 år og 2 sa. Så håper det går bra nåHar dere prøvd lenge eller?
Utrolig at det kan være så stor forskjell fra gang til gang . Men det er jo bare flott for deres delNei ikke denne gangen. Begynte I september så var 2. PP nå. Sist tok det 2 år og 2 sa. Så håper det går bra nå
Jeg har aldri vært gravid tidligere, men tørr ikke håpe såå mye selv om jeg har fått en + og 2 streker, det er trossalt tidlig 11dager etter eggløsning...
Wow! Den var MYE sterkere enn min, så hvis jeg er gravid så er iallfall du det Gratulerer så mye! Det går så fint så. Hvorfor er du livredd?
Wow! Den var MYE sterkere enn min, så hvis jeg er gravid så er iallfall du det Gratulerer så mye! Det går så fint så. Hvorfor er du livredd?
Nei,er redd for at den viser negativ.er så redd for å miste igjen.tenkte å vente noen dager før jeg tar en slik test i allefall.vil se om streken blir sterkere først.Den var jo positiv Har du tatt cb? evt a1?