Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er veldig forskjellig. For meg ble streken sterkere enn kontrollstreken i går da jeg var 5+1. Det er jo forskjellig hvor mange dager før IKM man har eggløsning ogsåMine tester i kveld. Har ikke peiling på nårtid ikm var. Men har enda ikke 2 like sterke streker. Pleier de å være like sterke ved ikm eller dagen ettetpå?
Vis vedlegget 143139
Grønn er el testen(den et helt positiv)
Blå er hcg ikke like sterke streker
Oki er bare 4+1 i dag ca trur jeg.Det er veldig forskjellig. For meg ble streken sterkere enn kontrollstreken i går da jeg var 5+1. Det er jo forskjellig hvor mange dager før IKM man har eggløsning også
Tok test i dag, men hadde forventet 3+ og fikk 2-3. Tok en som viste 2-3 forrige torsdag som betyr over 200 i hcg. Hvis det skal fordobles blir det 400 lørdag, 800 mandag, 1600 onsdag og burde vært 2000 i dag. Åpnet testen og så at strekene inne var kjempesterke. Søkte på nett og så at de lignet veldig på når det blir 3+ på testene. Krysser fingerne for at alt er bra og at 3 + er rett rundt hjørnet. Tenkte bare å vise hvor gal man kan bli av denne testingen haha . Vis vedlegget 143226Vis vedlegget 143227
Takk. Godt å lese. La til et nytt bilde over som viser testene litt bedre. Og det ser jo ikke ut som jeg trenger å bekymre meg da. Gleder meg sååå mye til vi kjenner spark hver dag og bare kan kose oss pg fortelle alle at vi har baby i magen <3 legger til en tekst fra annet forum etter å ha lest litt om cb testene og ser mange har fått feil iforhold til blodprøver hos legen -Tror det er litt ca med disse hcg tallene, leste om ei som fikk 2-3 med ca 2150 i hcg, går sikkert begge veier Og etter 1200 hcg så går det 3 dager før det dobles. Men er nok ikke lenge før din bli 3+
Tror ikke det altså Jaaa, jeg ogsåTakk. Godt å lese. La til et nytt bilde over som viser testene litt bedre. Og det ser jo ikke ut som jeg trenger å bekymre meg da. Gleder meg sååå mye til vi kjenner spark hver dag og bare kan kose oss pg fortelle alle at vi har baby i magen <3
Tok min siste strimmel i dag og siden teststreken ble sterkest så er det strengt talt ikke mer de kan fortelle meg Så nå har jeg kun 1 digital ukeindikator igjen før det er slutt
Vis vedlegget 142930