♥ Testene våre ♥

Tok min siste strimmel i dag og siden teststreken ble sterkest så er det strengt talt ikke mer de kan fortelle meg:p Så nå har jeg kun 1 digital ukeindikator igjen før det er slutt :p
IMG_33761.jpg

Last edited:
Første testen ble tatt på fredag fordi jeg skulle på spontan hyttetur og lurte på om jeg kunne drikke vin. Tok testen kl 16. Jeg forventet mens på søndagen!

image.jpeg

Mensen kom ikke (regnet ikke med det ;) ) og her er testen fra i går tidlig(mandag) :)

image.jpeg

9b406d6da63c1666d1dc8c4871e0d7f5
er kanskje 2-3 uker på vei.om den er positiv.

Mine tester i kveld. Har ikke peiling på nårtid ikm var. Men har enda ikke 2 like sterke streker. Pleier de å være like sterke ved ikm eller dagen ettetpå?
ImageUploadedByBV Forum1446058472.311199.jpg
Grønn er el testen(den et helt positiv)
Blå er hcg ikke like sterke streker

Mine tester i kveld. Har ikke peiling på nårtid ikm var. Men har enda ikke 2 like sterke streker. Pleier de å være like sterke ved ikm eller dagen ettetpå?
Vis vedlegget 143139
Grønn er el testen(den et helt positiv)
Blå er hcg ikke like sterke streker
Det er veldig forskjellig. For meg ble streken sterkere enn kontrollstreken i går da jeg var 5+1. Det er jo forskjellig hvor mange dager før IKM man har eggløsning også :)

Tok test i dag, men hadde forventet 3+ og fikk 2-3. Tok en som viste 2-3 forrige torsdag som betyr over 200 i hcg. Hvis det skal fordobles blir det 400 lørdag, 800 mandag, 1600 onsdag og burde vært 2000 i dag. Åpnet testen og så at strekene inne var kjempesterke. Søkte på nett og så at de lignet veldig på når det blir 3+ på testene. Krysser fingerne for at alt er bra og at 3 + er rett rundt hjørnet. Tenkte bare å vise hvor gal man kan bli av denne testingen haha . DSC_5247.JPG images.jpg

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1442314449.800747.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1442314449.800747.jpg
    53,5 KB · Visninger: 65
Last edited:
Tok test i dag, men hadde forventet 3+ og fikk 2-3. Tok en som viste 2-3 forrige torsdag som betyr over 200 i hcg. Hvis det skal fordobles blir det 400 lørdag, 800 mandag, 1600 onsdag og burde vært 2000 i dag. Åpnet testen og så at strekene inne var kjempesterke. Søkte på nett og så at de lignet veldig på når det blir 3+ på testene. Krysser fingerne for at alt er bra og at 3 + er rett rundt hjørnet. Tenkte bare å vise hvor gal man kan bli av denne testingen haha . Vis vedlegget 143226Vis vedlegget 143227

Tror det er litt ca med disse hcg tallene, leste om ei som fikk 2-3 med ca 2150 i hcg, går sikkert begge veier :) Og etter 1200 hcg så går det 3 dager før det dobles. Men er nok ikke lenge før din bli 3+ :)

Tror det er litt ca med disse hcg tallene, leste om ei som fikk 2-3 med ca 2150 i hcg, går sikkert begge veier :) Og etter 1200 hcg så går det 3 dager før det dobles. Men er nok ikke lenge før din bli 3+ :)
Takk. Godt å lese. La til et nytt bilde over som viser testene litt bedre. Og det ser jo ikke ut som jeg trenger å bekymre meg da. Gleder meg sååå mye til vi kjenner spark hver dag og bare kan kose oss pg fortelle alle at vi har baby i magen <3 legger til en tekst fra annet forum etter å ha lest litt om cb testene og ser mange har fått feil iforhold til blodprøver hos legen -
elp! Clearblue digital med uke
Oppdatering i tilfelle det skulle komme noen fortvila sjeler som har fått feil på clearblue der ute: blodprøven som ble tatt 2 dager etter att clearblue viste 2-3 uker var på 14500. Hvis det er slik at clearblue skal vise 3+ ved hcg over 2000-2600 synes jeg det er rart at jeg fikk 2-3.

Tror ikke jeg gidder å kjøpe en ny dyr digitaltest...

Last edited:
Takk. Godt å lese. La til et nytt bilde over som viser testene litt bedre. Og det ser jo ikke ut som jeg trenger å bekymre meg da. Gleder meg sååå mye til vi kjenner spark hver dag og bare kan kose oss pg fortelle alle at vi har baby i magen <3
Tror ikke det altså :) Jaaa, jeg også :Heartpink:Heartblue

Hei ☺️ godt å se at det er andre som tester
Er førstegangsgravid og dette er veldig nytt for meg! Håper på å kunne dele erfaringer med dere andre ☺️ og gratulerer med spirene der ute

Her er våre tester:

10 dpo ImageUploadedByBV Forum1446220407.082218.jpg

12 dpo morgenurin
ImageUploadedByBV Forum1446220443.998199.jpg

12 dpo på ettermiddagen

ImageUploadedByBV Forum1446220463.343425.jpg

Lina

Back
Topp