Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er testetøs, men liker ikke helt det jeg ser. Føler ikke at strekene blir noe særlig sterkere. Vet jo at det har vært stigning ihvertfall til onsdag da clearblue viste 2-3 på 4+2.
Jeg er testetøs, men liker ikke helt det jeg ser. Føler ikke at strekene blir noe særlig sterkere. Vet jo at det har vært stigning ihvertfall til onsdag da clearblue viste 2-3 på 4+2.
Denne er fra i går: Neste bilde er i dag, og reisen under er torsdag, fredag, lørdag (mulig noen er i feil rekkefølge da datteren min lagde sitt eget system da jeg gikk ut av badet...)Vis vedlegget 142588
Vis vedlegget 142587 Vis vedlegget 142586
Det husker jeg ikke.Det er sikkert veldig individuelt, hvordan var det sist du var gravid da?
Ja alle på morgenurin. Hmm, kan prøve en på kvelden og. Vi får se hva som skjer. Temperaturen er fortsatt høy og ingen blødning, så da er det jo bare å se om noen dager igjenHar du tatt dine på morgen urin? Mine blir alltid mye svakere på morgenurin.
Alt er nok i skjønneste orden, er noe med fargestoffene i hver test også som kan ha noe å si.
Det var det jeg tenkte om mine tester i går, men i dag ble den plutselig sterkere. Tipper det samme skjer for deg straks.